Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bijzondere kampeerplekken - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Bijzondere kampeerplekken

Afgelopen zomer in IJsland: http://www.sintchristophorus.nl/ijsland ... achtingen/

Afbeelding

Afbeelding

Foto genomen om 2 uur 's nachts:
Afbeelding

In een publiek toegankelijke shelter met plee buiten:
Afbeelding

In een lavaveld op een dikke laag mos:
Afbeelding
Christophorus schreef:Afgelopen zomer in IJsland...
Die tweede foto: zijn dat strandstoelen? Hoeveel liter survival food heb je daarvoor moeten opofferen? 8)
Dat zijn de stoeltjes van Helinox. Redelijk lichtgewicht en compact. Scheelt toch veel pijn in de benen, heupen en rug en we hielden onze konten lekker droog. We hadden precies genoeg ruimte over voor twee weken eten. We kwamen dus niets tekort. :)
Weer zo'n leuk draadje :D

Bivvy slapen in de Lyngen alpen in Norwegen (Om de noorderlichten te kunnen zien 8) )

Afbeelding
Helen by night

De nacht daarvoor ergens lang de kust

Afbeelding
P1010503

Een niet zo bijzonder plek maar was weer heerlijk te wild kamperen in Tanzania na iets te vaak een hotel genomen te hebben.

Afbeelding
P1000919

En de mooiste ooit...de Giants cup trail in Zuid Afrika

Afbeelding
Perfect camping spot
Op de St. Columbaroute, langs de Tweed:

Afbeelding

En dan de volgende ochtend meteen weer een offroadklim:

Afbeelding
Dit is nu zo'n type draadje waar ik uren naar kan kijken :D Prachtig om te zien.
Er staan verschillende dingen tussen die al jaren op mijn lijstje staan. (onder andere divvy onder het noorderlicht en aan het Jökulsárlón met de tent)

Deze is trouwens ook leuk om te kijken als je deze leuk vind: http://viewfromthetent.tumblr.com/
Afgelopen zomer in Noorwegen, in zacht en zeer zompig mos, bij een meertje in het binnenland.
Afbeelding
Afbeelding

240 graden vrij zicht, in de luwte, met Holy Island aan de kim en een fraai lokaal bier onder handbereik (Beal).
Ik heb op exáct dezelfde plek gestaan, deze zomer:

Afbeelding

En natuurlijk het ritje naar Holy Island, maar eerst even gewacht tot het zoute water weg was:

Afbeelding
Leuk, zo'n herkenbaar plekje. Wij stonden ook in Beal deze zomer:
Afbeelding

Ontwaken bij Clatteringshaws Loch:
Afbeelding

Aan Loch Caolisport, met uitzicht op Jura:
Afbeelding
nvt
Vettersay, Outer-Hebrides.

Afbeelding

Lote, Hardangerfjord.

Afbeelding

Peter
Mooi plekje tijdsens m'n off-road tocht door / rond Graubunden / Zwitserland.

Afbeelding
Schitterend plekje! Moest je niet vaak naar het toilet 's nachts, door dat stromende water naast je tent :lol: ?
Afbeelding

Camping in Kyrgyzstan.
Afbeelding

Afbeelding

Silbertal Oostenrijk deze zomer
@Peterv, waar is het? Sahara, Drunense Duinen, strand, .... ?
Afbeelding

Niet helemaal wild kamperen, (moest de volgende dag betalen bij verlaten van het park omdat ze het door hadden...) Een heel mooi plek om je laatste nacht kamperen in Afrika te slapen :D

Uitkijken naar al de beesten beneden(zebra, buffels, warthogs, noem maar op) bij mijn ochtend koffie was geweldig.
Shane schreef: Niet helemaal wild kamperen, (moest de volgende dag betalen bij verlaten van het park omdat ze het door hadden...)
Als je achteraf moest betalen geld het toch een beetje als wild kamperen.
De intentie was tenslotte daar :wink:
Wild of niet, een bijzondere kampeerplek was het sowieso. Ik word jaloers van al dat moois hier op de pagina, tijd voor een avontuur!