Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TE KOOP: rijtje fietsboeken - Forum Wereldfietser

TE KOOP: rijtje fietsboeken

Nu de avonden al weer langer worden en de zomer ook maar niet wil vlotten hebben we een aardig alternatief voor de fietsvakantie: wegdromen bij de avonturen van anderen... desgewenst met een hoofdlampje in een lekkend tentje.

TE KOOP: 6 Fietsboeken (in één koop)

Afbeelding

qua bedrag dachten we in te zetten op € 18,- (excl. verzendkosten).
Bieden stopt op woensdagavond 7 juli, 18.00 uur.

De opbrengst van diit zomerpretpakket gaat ook naar Stichting Klein Verzet en wordt gebruikt voor de bouw van een middelbare school in Obuasi (Ghana).

Dick

Jeetje Dick,

je blijft wel bezig! Houden jullie zelf nog wel wat spullen over?
Ook die boeken wil ik eigenlijk wel hebben. 20 euro?

Sandra
Hoi Dick,
Jammer van die boeken, een aardig deel ervaqn heb ik al: ze zijn goed!
Maarre, heb je ook nog een centrifuge te koop?
Het is om mijn fietsbroek te drogen, want het moet natuurlijk wel met fietsen te maken hebben :wink:
Groetjes, Leon

Dick,

30 Euro (Excl. verzendkosten. Lees: moet naar Aruba)

32,50 euro....

Sandra

baartmns schreef:32,50 euro....

Sandra
Oei...hmmm...35,= Euro.

Hmm, nog hoger? Toch maar niet, ik wil nog wel op vakantie... Ik gun ze je hoor Dick/Trapper!

Sandra

baartmns schreef:Hmm, nog hoger? Toch maar niet, ik wil nog wel op vakantie... Ik gun ze je hoor Dick/Trapper!

Sandra
Kom op Sandra. Je wil toch niet zeggen dat je voor 5 Euro meer niet meer op vakantie kan? Je betaald belangrijk minder dan de winkelwaarde en, nog belangrijker, je steun is gewenst bij "Stichting klein verzet". Kom op joh met je €37,50

Ha ha, je hebt gelijk hoor Dick! :D Gelukkig hangt het niet op de paar euro! En ja, ook ik draag Klein Verzet een warm hart toe. Dus om de prijs nog wat verder op te drijven:

39,- euro.

Maar eh... nu ik in jou ook zo'n betrokken fietser herken... jij hebt inmiddels dan toch wel een Klein Verzet t-shirt besteld neem ik aan? Je kunt nu niet meer achterblijven!
:wink:
Sandra

baartmns schreef:...39,- euro.

... Je kunt nu niet meer achterblijven!
:wink:
Sandra
Achterblijven Sandra? Zijn er dan nog mensen op dit forum die NIET een steentje bijdragen? Nee toch? Dat kan toch niet? Nee Sandra, in deze ben en blijf ik niet achter.

Tot op dit moment zijn de waardevolle boekjes voor jou.

Negenendertig euro! Geweldig!
Ik heb het met een brede glimlach zitten volgen. Nooit gedacht dat de ballast die in onze kasten stof staat te vergaren nog eens het schoolgeld voor een wereldkind zou opleveren. Mooi hoor!

Negenendertig euro! Dat is, voor iemand zoals ik (die nog in guldens denkt), een heel bedrag!

Dick

Ook hiervoor geldt... zolang het nog niet morgenavond is kan het nog alle kanten op. Nu kan het nog.

Donderdag zijn er weer nieuwe aanbiedingen.

(het lijkt de Lidl wel).

Negenendertig euro voor Stichting Klein Verzet

Deze zes boeken gaan naar Baartmns.
Gefeliciteerd met de aanwinst voor je boekenkast, Sandra, en heel veel leesplezier. We sturen je een PB voor de afhandeling!


Hiermee is deze veiling (en de draad) officieel gesloten!


Dick en Els