Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Foto's Nevada/Arizona/Utah - Forum Wereldfietser

Foto's Nevada/Arizona/Utah

In september/oktober hebben we in het zuidwesten van de Verenigde Staten gefietst. We zijn begonnen in Las Vegas en hebben van daaruit een rondje natuurparken gemaakt en wat leuke achterafweggetjes opgezocht. De foto's en de route (+GPS tracks) staan op onze website.

Afbeelding
Mooie foto's en wat een feest der herkenning; mijn vriendin en ik hebben in sept/okt een groot deel van dezelfde route afgelegd. Ik zal eens kijken of ik binnenkort ook wat foto's kan plaatsen ergens.
Dennis,

Ik heb genoten van je foto's. Prachtige composities en jaloersmakende beelden.
Ik kijk uit naar je film.
Erg mooie foto's. Zo te zien hebben jullie ook de mooie Pucker pass gefietst in Canyonlands en daarna de drukke 191 vermeden.

Was het wasboard van de Notom Bullfrog Basin Road nog een beetje te doen?
Schitterende foto's en de teaser maakt me erg benieuwd naar de hele film.

Ik krijg zowaar steeds meer zin om toch ook maar eens in Amerika te gaan fietsen, al die prachtige natuurplaatjes.
Prachtig land, er zouden alleen geen Amerikanen moeten wonen. :?
Geweldige foto's Dennis! Ik kijk eveneens uit naar de volledige video.
Dreelien schreef: Prachtig land, er zouden alleen geen Amerikanen moeten wonen. :?


:shock:
Leuk om de platen uit Amerika te zien. Dank voor het delen daarvan Dennis en Marijcke. Mooie beelden!

@Dreelien: gelukkig komt de gedachten niet altijd overeen met de ervaring. De eerste keer fietsen in the USA was een openbaring voor ons. Wat een gastvrije, aardige, mooie mensen. Kan het iedereen aanraden. We waren niet eens van plan om een paar maanden door Amerika te fietsen maar geraakten er spontaan tijdens een van onze reizen. Zou het niet gemist willen hebben. Top!
Wauw Dennis, wat een feest om naar te kijken.
@Marco, gelukkig horen we die berichten vaker. Het zijn ook niet zozeer de mensen zelf als wel het algehele politieke klimaat en de preutse bekrompenheid van de Amerikaanse gedachten gang die ons zo tegenstaat. :roll:
Ha die Dreelien, onze opvating over de amerikaanse politiek heeft ons tot nu toe ook tegengehouden. Maar eigenlijk is dat onzin; we zijn in zat landen geweest waar de politiek nou ook niet zo fantastisch is. Nu houdt de tijd waarin we kunnen reizen (zomer en winter) ons tegen.

Dennis (dit wordt de derde keer :wink:) erg mooie foto's ik kan niet wachten op de film!
Dank voor de complimenten.

Wij fietsen juist graag in de VS vanwege de eerlijk- en openheid van de mensen (en de pannenkoeken ontbijtjes :D).

De film duurt nog even, ik ben nu met de grove schaaf bezig.

@Luddo Het wasboard was wel goed te doen ook al lijkt het altijd of het aan de linker kant van de weg minder is en als je daar dan bent lijkt het weer of het rechts minder is. Gelukkig is er bijna geen verkeer dus we slingeren gewoon heen en weer.
Erg mooi! Komt ook op mijn lijst (vroeger was het een lijstje).

Ik zou er zo uit dit bekrompen landje met een raar gedachtegoed heen willen!
Hoi Blanche, ja daar heb je ook helemaal gelijk in, maar we verzinnen elke keer wel weer een andere reisbestemming die hoger op ons prioriteiten lijstje staat. Maar de laatste tijd met al die prachtige foto's, ook laatst van Utah begint het wel te kriebelen om de VS iets hoger op de to do list te plaatsen.
Dreelien schreef:Maar de laatste tijd met al die prachtige foto's, ook laatst van Utah begint het wel te kriebelen om de VS iets hoger op de to do list te plaatsen.
Het 'nadeel' van fietsen in de VS is dat je nog zoveel mooie weggetjes ziet waar je zou willen fietsen dat je vakantie eigenlijk veels te kort is en je waarschijnlijk nog een paar keer terug gaat komen.
Hmmm dat is natuurlijk wel een heel vervelend nadeel, want meer dan drie weken achter elkaar kunnen we geen vrij krijgen.
Dan moeten we maar per keer een piepklein te behapstukken gebiedje te gaan ontdekken. :D