Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen op de Utrechtse Heuvelrug, zaterdag 14 april - Forum Wereldfietser

Fietsen op de Utrechtse Heuvelrug, zaterdag 14 april

Hallo,

Zaterdag 14 april gaan we fietsen we fietsen over de mooie Utrechtse Heuvelrug.
Wie fietst er mee?

We vertrekken om 10.00 uur vanaf de voorzijde van station Amersfoort.
We rijden een rondje van zo'n 80 km en we fietsen ongeveer 22 km/h.

Laat even weten of je mee gaat.

Groeten, Annie en Wouter
Hé Annie en Wouter,

Leuk dat jullie het weer oppakken voor deze regio.
Ik kan er helaas niet bij zijn; ben die dag aan het werk.

Een leuke tocht gewenst en zou leuk zijn als de fietsers uit het midden des lands hierbij aansluiten.

Veel plezier en ik duim voor goed fietsweer.

groet
Astrid
Groot voorstander van dit rondje! Leuk!

Echter, volgens mij heerst er voor mij een vloek op dit rondje. Ik kan wéér niet. Ditmaal zit ik voor mijn werk in het buitenland...

Hopelijk genoeg andere enthousiastelingen!
Er is iets met die datum...

Ook ik zou graag aansluiten bij zo'n rondje, maar dat lukt die dag echt niet :(

Jaap
Datum klopt, regio klopt, maar 22 kpu gaan wij niet bijhouden, als we tenminste ook nog iets willen zien van de omgeving. Voor een eerste activiteit is het dus voor ons niet haalbaar.
Best een mooi gebied om te rijden. Voor mij komen daar nog 58 km bij voor Zeewolde-Amersfoort v.v. Maar 80 km in 3 uur en 40 minuten is redelijk snel. Met wat lichte heuvels en mogelijk wat wind haal ik daar een gemiddelde van 22 km/h niet.

Piet.
Anneke schreef:Groot voorstander van dit rondje! Leuk!

Echter, volgens mij heerst er voor mij een vloek op dit rondje. Ik kan wéér niet. Ditmaal zit ik voor mijn werk in het buitenland...

Hopelijk genoeg andere enthousiastelingen!
Ja ook leuk dat je dit weer oppikt Wouter. We hadden samen vorig jaar of dat jaar ervoor pogingen gedaan en het was best lekker fietsen. Maar ja pech he vaak. Iemand kwam een dag te vroeg, ik brak mijn fietsframe tijdens een rondje, er reed iemand de plomp in. En zoals gezegd, kan het tempo wel een tandje minder hard dus rond de 20 km. Dat is net even lekkerder fietsen.
Ik kom vrijdagavond laat pas terug van korte fietstrip Denemarken dus laat dit weer even schieten.
Groeten, Rutger
Met 'We rijden een rondje van zo'n 80 km en we fietsen ongeveer 22 km/h.' bedoelen we dat we zo rond de 22 km/h rijden op een vlakke weg.
Het is geen gemiddelde snelheid over de 80 km, we pauzeren ook nog een paar keer.

Groeten, Annie en Wouter
Wij rijden 80 km. als gemiddelde dagafstand bepakt. Ik ga overleggen met mijn (v)echtgenote. Ik haal gemiddeld net boven de 20 als ik 80 km. moet/mag fietsen, maar samen recreatief komen we daar lang niet aan, en we willen jullie niet ophouden...

Voordeel voor jullie als we wel mee zouden gaan is dat we trakteren, een dag na mijn verjaardag (51) en onze trouwdag (28).
Ik heb in dat weekend visite, maar mogelijk kan me die zaterdag vrij maken. Een gezellig rit van 140 km totaal is een leuke afstand. Ik heb er wel zin in en laat weten als ik kom.

Piet.
Zou op zich leuk zijn, waar het niet dat ik dan de laatste voorbereidingen voor mijn vakantie aan het maken ben. Die zondag vlieg ik namelijk naar Malaga om de Benjaminse-routes te fietsen. Volgende keer beter.
Hallo,

Ik volg al enige tijd dit forum (lezend) en zag al diverse keren een leuk fietstochtje voorbij komen maar bijna nooit in de buurt.

Deze keer is het wel in de buurt, en ik kan, dus ik ga graag een keertje mee.

Martijn
Leuk Martijn, dat je mee fietst. We hebben nu zeker een groepje van 6 mensen en nog een paar onzekere. We zien elkaar volgende week zaterdag 14 april.

groetjes, Wouter en Annie
Het startpunt voor dit 'rondje utrecht' ligt in de verkeerde stad, maar ik pas me graag aan.
Tot volgende week!
Hallo,

De GPS track van het rondje heuvelrug kun je downloaden van:
http://wagemaw.home.xs4all.nl/heuvelrug ... velrug.gdb

Groeten, Wouter en Annie
Het gaat ons deze keer niet lukken... :-(
Ik zal de rit a.s zaterdag moeten missen. Ik ben die dag gastheer en kan me niet vrijmaken.

Piet.
Hallo,

Wat een weertje vandaag en een schitterende tocht met lekker veel heuveltjes en mooie natuur.
We hebben genoten van de groepsgenoten! Leuk dat jullie mee fietsten.

Tot de volgende keer.

Groeten, Annie en Wouter
hallo wouter en annie,

Ik heb gisteren leuk gefietst. Bedankt voor het uitzetten van de leuke tocht.

Op naar het volgende rondje Utrecht!

groeten,

Martijn