Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afstudeeronderzoek - Forum Wereldfietser

Afstudeeronderzoek

Beste,

In het kader van mijn afstudeerstage voor mijn opleiding SPECO Marketing & Management ben ik op zoek naar mensen die de moeite willen nemen een korte enquête in te vullen voor mij. Dit zal je ongeveer 5 tot 10 minuutjes tijd kosten en helpt mij een groot stuk vooruit om een gedegen (kwantitatief) onderzoek uit te kunnen voeren. Onder alle deelnemers zal een leuke prijs verloot worden, wat deze prijs is zie je aan het eind van de enquête. Alvast bedankt voor jullie hulp! Je kunt naar de enquête gaan door op onderstaande link te klikken;

http://www.thesistools.com/web/?id=247198

Met sportieve groeten,
Joost Anthonissen

[moderator] Verplaats naar "Overige zaken> Overige vragen" [/moderator]
5 tot 10 minuutjes voor 43 vragen in opdracht van DCM? dat lukt volgens mij alleen door te beantwoorden dmv dit algoritme voor meerkeuzetoetsen:

ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA ACDC ABBA
Als iedereen op dit forum de vragen even serieus beantwoordt gaan ze zich bij Vacansoleil in ieder geval stevig zorgen maken :lol: :lol: :lol:
Mag ACDA ook? :wink:
Frank schreef:Mag ACDA ook? :wink:
oeh, een nieuw algoritme: » ACDC ACDA ABBA ACDC ACDA ABBA (etc) «
Ik zal vandaag maar 'n keertje niet kritisch zijn 8)
Vraag
Wanneer schrijf je u met een hoofdletter?

Antwoord
Net als de andere persoonlijke voornaamwoorden schrijven we u doorgaans met kleine letters. We schrijven U alleen met een hoofdletter om naar een heilige persoon of godheid te verwijzen.

Ik ben vereerd (letterlijk :?: ).
ach, het was wel weer eens een leuke vragenlijst. Vooral de vragen over hoe je op vakantie gaat......
Ik ken alleen ACDC en ABBA van die andere heb ik nooit gehoord.
multiwgb schreef:Ik ken alleen ACDC en ABBA van die andere heb ik nooit gehoord.
ACDA ken je toch wel?
Kom op mensen!

De jongen vraagt om hulp bij zijn afstuderen, niet om (flauwe) grappen.
Als we nu afspreken dat als je de enquête invult, je één, al dan niet flauwe, grap mag maken, dan is hij ook geholpen.
En iedereen die al een (of meerdere) grap(pen) gemaakt heeft, moet hem nu verplicht en serieus invullen.

Moderator Hans
Ik heb hem ingevuld en dus gemachtigd om me aan te sluiten bij de running gag ;)

Mijn invulschema was oud en bepaald niet klassiek, wellicht wel wat saai..
FFF
Wat is DCM eigenlijk? ben te lui om even te goochelen.
Pman schreef:Wat is DCM eigenlijk? ben te lui om even te goochelen.
Organische plantenvoeding, zodat je nooit meer eenzaam bent tijdens je fietsreis
gios schreef:Organische plantenvoeding,
Koeienmest dus 8)
Michael W schreef:
gios schreef:Organische plantenvoeding,
Koeienmest dus 8)
Ja, kak :lol:
Deze vraag hoort volgens mij niet op dit forum. Het gaat hier om een marktonderzoek naar de naamsbekendheid van een bepaalde wielersponsor en men probeert hier zo veel mogelijk 'slachtoffers' te vinden om de enquete in te vullen en daarmee waarschijnlijk inkomsten te genereren.

René