Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksteren tocht - Forum Wereldfietser

Pinksteren tocht

Omdat de Hemelvaart tocht zo vlak voor de Pinksteren tocht ligt, is er aan de laatste nog maar weinig aandacht te geven. Maar hij is er wel!

Met Pinksteren kun je in Noord-Holland fietsen. Meer informatie hier: http://www.wereldfietser.nl/activiteit/noord-holland

Het is nog even afhankelijk van een paar dingen, maar Saskia en ikzelf voelen er veel voor om eens lekker door de duinen te fietsen.

Zijn er al andere mensen die zich opgegeven hebben?
Hoi Hans en Saskia,

Wim gaat zeker mee! Ik misschien maar ben vrijdagavond sowieso van de partij !

Wie weet tot dan! Gezellig!
Groet, Marjan
Getver...de tocht gaat bijna door mijn achterduin ehh tuin. Helaas moet ik bij de baas opdraven. Als jullie op de pont in IJmuiden staan ben ik bij die grote staalfabriek a/d linkerkant aan het werk.
Gea en ik gaan ook mee. We zullen voor hekkensluiter spelen.

Het weer wordt fantastisch!
Ik hoorde gisteren van Bert dat er vrijdagavond een ledenvergadering op de agenda staat en dat er, net als met Hemelvaart, een bovengrens is voor het aantal deelnemers (25) vanwege beperkte kampeerruimte op een van de campings. Ik lees daar niets over in de aankondiging. Weet iemand hier iets meer over te vertellen? Dit kan van belang zijn voor de deelnemers.
Ik heb in de loop van vorige week al naar de activiteiten gemailed. Nog geen antwoord. Ik heb Jim nu rechtstreeks een mail gestuurd want in de tekst staat dat er ook over Texel gefietst wordt, terwijl ik dat niet uit de route kan halen.
Ik denk dat het erg rustig blijft bij deze tocht :wink:
Overigens nog geen bevestiging gehad van de organisatie.
HansvanderVeeke schreef:Ik denk dat het erg rustig blijft bij deze tocht :wink:
Overigens nog geen bevestiging gehad van de organisatie.
Ook een methode om het rustig te houden :wink:
Ik krijg ook geen antwoord, maar we wilde wel meefietsen. Iemand enig idee hoe laat we vertrekken vanaf Station Haarlem op de zaterdag ?
Rob,

Ik heb begrepen dat je vandaag bericht krijgt.
Ja vervelend als je even moet wachten op antwoord. Maar bedenk wel dat de vereniging draait op vrijwilligers, die daarnaast ook gewoon een leven en een baan hebben. En dat de vereniging kampt met te weinig actieve vrijwilligers. Kortom handjes erbij zou fijn zijn! :wink:

Veel plezier tijdens de Pinksterentocht!
Ik kom voor de voorjaarsvergadering naar de camping. Zie jullie daar!
Eindelijk nieuws! EN LET OP: de route is gewijzigd !
Er hebben zich inmiddels 35 deelnemers gemeld.

Zaterdag vertrek vanaf de camping 10.00 uur.
Vertrek vanaf Station Haarlem 10.30 uur en wel aan de noord-zijde voor de fietsenrekken.


De tocht gaat weer onder het voor De Wereldfietser bekende recept:
•we fietsen van camping naar camping
•de campingkosten worden centraal ingezameld
•koken doet iedereen individueel, vaak wordt samengekookt; soms vormen ook clubjes die een restaurantje opzoeken
•neem altijd de route en de camping-adressen mee
•er wordt in groepjes gefietst, vaak wordt gestart in een grote groep of in enkele grote groepen; in de praktijk blijkt die vaak vrij snel uiteen te vallen of je raakt soms ineens achterop; geen paniek, je fietst dan zelf door op je eigen route en je komt in de loop van de dag altijd weer anderen tegen en anders zeker bij de camping

Vrijdag
Camping Blauhek. Tevens om 19.30u ledenvergadering

Zaterdag
Natuurkampeerterrein Kampje De Mijse, Oost Mijzerdijk 4. Schermerhorn. Vaste prijs € 6,00 p.p. Er is niemand aanwezig, ’s-Avonds komt iemand het kampeergeld innen: volg de instructie aan het begin van het terrein; het is bij een sporthal.

Zondag
Minicamping De Torenhoeve, Dam 7, Westerland (Wieringen). Prijzen tent € 2,80, persoon € 4,80.

Route zaterdag 77kmWe starten op de camping om 10.00 uur. Vertrek vanaf Station Haarlem 10.30 uur.
Vanaf de camping over de Kerkweg naar Knp.31, verder 24-23-22-20-19-99-7-5-4-3-pont-2-1-42-35-23-15-25-29-30-31-4-5-8-7-49-71-supermarkt C1000-72-50-78-79-27-rechtsaf Westeinde (Schermerhorn)-na 600m links Zuidje-rechts Oostmijzerdijk-links Vrouwenweg- Natuurkampeerterrein Kampje De Mijse.
Supermarkt: in Alkmaar is een C1000, ongeveer een km na knooppunt 71.

Route zondag 83km
Terug naar Knp.27-79-52-53-70-94-91-97-54-82-83-50-43-42-38-37-31-26-12-94-8-5-3-1-7-9-11-18-Lelyweg-rechts Rijksstraatweg-Minicamping De Torenhoeve

Route maandag 92km
Terug naar Knp.18-17-19-47-60-59-68-2-1-39-40-41-42-23-24-35-30-31-37-83-64-97-98-99-56-55-2-1-38-pont-37-36-pont-5 Amsterdam Centraal

Nadere info: Jim van den Berg: jimvdberg@gmail.com

Deelname aan de activiteiten van de Wereldfietser is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, ect. Aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf te zorg te dragen voor een reis-, ongevallen- en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Lauran en ik zijn ook van de partij.
Groet Hetty
Iemand al gps tracks gemaakt? Wellicht sluiten we s'avonds toch een of twee dagen aan. We willen namelijk het IJsselmeer doen.
Blanche schreef:Iemand als gps tracks wellicht sluiten we s'avonds toch een of twee dagen aan.
Ik mail je ze zo.
Heel veel plezier allemaal !!!!!- wij gaan een rondje IJsselmeer doen tegen de klok. Wellicht dat we elkaar nog zien op zondag of maandag! 8)
Grrrrrrrr, mijn PC herkent mijn Garmin Etrex niet meer. Ik kan dus geen tracks meer uploaden. Dat wordt dus ouderwets met kaart en kompas fietsen. Balen, ik weet ook niet hoe ik de Garmin Etrex weer kan laten communiceren met PC.
Volgens mij iets met de USB-poorten, iedere keer zet ik andere apparatuur op dezelfde poort, dat schijnt problemen te geven.
Da's jammer Jim. Maar op de knooppunten is ook prima te fietsen. En het zijn allemaal knooppunten.
Ik heb overigens zonet wel de tracks kunnen laden in mijn gps.
jimvandenberg schreef:Grrrrrrrr, mijn PC herkent mijn Garmin Etrex niet meer. Ik kan dus geen tracks meer uploaden. Dat wordt dus ouderwets met kaart en kompas fietsen. Balen, ik weet ook niet hoe ik de Garmin Etrex weer kan laten communiceren met PC.
Volgens mij iets met de USB-poorten, iedere keer zet ik andere apparatuur op dezelfde poort, dat schijnt problemen te geven.
USB poorten: pc uit, zelfs met de stekker helemaal uit het stopcontact en dan na 5 minuten weer opstarten wil nog wel eens helpen