Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: haakjes voor Karrimor-tassen - Forum Wereldfietser

Gezocht: haakjes voor Karrimor-tassen

Wie kent ze niet? De klassieke Karrimor tassen in het rood, groen of zelfs paars. Nou, die zijn dus uit de handel genomen. Waarschijnlijk van de markt gedrukt door de waterdichte concurrenten.

Best lastig als je haakje waarmee je tas aan je fiets vast zit kapot is. Wie o wie weet waar we nog zulke haakjes kunnen krijgen? Of heeft iemand misschien nog een setje op zolder liggen?

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar je kan het eens bij Radical Design proberen, die hebben allerlei accesoires los verkrijgbaar.

Bedoel je de plastic haakjes, of de nog oudere haakjes van metaal?
De plastic haakjes kon ik twee jaar geleden nog bestellen via Demmenie. (Niet gedaan, want ik heb die van metaal ;-)

Gaele

Hmmm. De haakjes zelf zijn van metaal. D'r zit wat plastic in om het een en ander vast te klikken. Ik neem aan dat het het nieuwere model is.

Ik heb het al eerder op dit forum gezet: Stuur een e-mail naar Karrimor Groot-Britannië en de kans is groot sat je de haken gratis krijgt toegestuurd. Het e-mailadres heb ik in een vorig bericht ook vermeld,

Succes Harry