Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tips voor onder weg limes route - Forum Wereldfietser

tips voor onder weg limes route

Hallo alle
ik ga met me zoon van 13 de limes route tot aan bratislave we gaan onder weg camperen zijn er ook nog plekken waar je wild mag camperen? Hebben jullie nog tips voor onderweg ?we hebben al fietsvakantie ervaring

gr Theo en bram
Hoi Theo en Bram,

In juni 2009 heb ik dit stuk gefietst. Er waren ruim voldoende campings, volgens mij mag je nergens wildkamperen. (maar kan het wel).

Tips:
1. Hostel Wenen: http://www.wombats-hostels.com/
2. Ik heb flink wat last gehad van het hoge peil van de Donau. Na Passau stonden flink wat stukken van de Limesroute onderwater. Dat is wel iets om rekening mee te houden met je planning.

Gerrit
Hoi Theo en Bram,

Leuk idee, vader en zoon, ik krijg mijn dochter niet zo ver dat ze meegaat!
Wanneer vertrekken jullie? Ik ga nl ook verder met de route, fiets van Frankfurt naar Budapest.(hopelijk) Misschien is B&B ook een goed idee, deze zijn er volop en niet duur.Veel succes,

Helmie
wij gaan eind jullie en gaan er ongeveer 14 dagen over doen
is wel leuk ik zie steeds meer over deze rout of hoor dat steeds meer mensen hem ook gaan fietsen ik hoop dat het niet te druk wordt hhihihihihi

theo
Wij gaan deze zomer (augustus) ook de Limes route rijden met een mtb tandem (vorig jaar de Groene weg naar het zuiden gereden en met de bus terug). Het plan is tot Wenen of Boedapest. Omdat we niet weten tot hoe ver we willen fietsen zijn we op zoek naar een flexibele manier om terug te reizen. Iemand tips hiervoor?

Groet,

Rogier