Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht #2 ---> zondag 2 september - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht #2 ---> zondag 2 september

Zo... #1 is afgerond.
Begin van een traditie?

Route #2 gaat naar het zuiden, voornamelijk over dijken en langs forten het rivierengebied in.
Twee keer over de Lek en minstens één keer "heen en weer", dus neem wat muntgeld mee. Als tempo en conditie het toelaten, gaat de route tot aan de Linge.

Start op dezelfde plaats, zelfde tijd: 11:00 op Ledig Erf.

Na ongeveer 25 km (rond half een) komen we langs een goede lunch-pauze/picknick/terras/appeltaart-plek bij Culemborg.

Rond vijf uur zijn we terug op Ledig Erf.

Groeten,
Erik
Staat genoteerd.
Ik probeer er ook te zijn. Heb de tocht in mijn agenda gezet. Wanneer we met z'n tweeën kunnen, nemen we de tandem mee.
Staat bij mij ook genoteerd.
Tot dan, groet Astrid
Staat in de agenda, maar nog wel met een vraagteken of ik hem echt vrijgespeeld ga krijgen.
Jaap
@Erik: houd met de startplek rekening mee dat het die dag uitfeeest is in Utrecht. De stad kan wel eens bomvol zijn.
Ik kan er helaas niet bijzijn i.v.m. wandelweekendje in Limburg.

Het volgende rondje ben ik zeker weer van de partij.

Heel veel plezier.

Groetjes,
Edwin
Ik ben erg benieuwd naar dat rondje utrecht. Ik hoop er de 2e bij te kunnen zijn.

Ik zal het in de agenda zetten.

Groet,
Sebas
Elstar schreef:Zo... #1 is afgerond.
Begin van een traditie?

Het volgende rondje is om praktische overwegingen (Harskamperdennen) niet meteen volgende maand, maar op de eerste zondag in september.

Zelfde plaats, zelfde tijd: 11:00 op Ledig Erf.

Ik ga een mooie tocht verzinnen. Ik vind het wel handig om een idee te hebben hoe groot de opkomst wordt.

Groeten,
Erik
Start op het Ledig Erf. Weet niet of ik dan nog weg kom :lol:
Ik sla deze keer over. Ik heb die dag al wat, en ben druk bezig met de voorbereidingen van het fietsen naar Afrika! :)
Ik probeer er op 2 september bij te zijn.
Hoe lang is de tocht die we gaan fietsen ongeveer?
Vr. gr.
Anne
Ik ben er niet bij ditmaal. Ik zit die zaterdag in Noorwegen en kan geen gaatje in mijn agenda vinden om even terug te vliegen en mee te fietsen. Volgende keer wellicht weer.
Ik ga natuurlijk weer proberen erbij te zijn, maar ik weet nog niet zeker of dat deze keer gaat lukken.
Helaas is inmiddels duidelijk dat ook ik verhinderd ben om me aan te sluiten :(
Het volgende rondje hoop ik wel weer gewoon present te zijn.
Ik wil iets meer zijn dan: "Wie is toch die man die op zondag het vlees snijdt." :D
Daarnaast heb ik mogelijk ook een extra bereikbaarheidsdienst. Ik ben er zondag dus niet bij. Jammer. Als het kan zou ik wel graag de route als GPS-bestand willen ontvangen, hetzij ervoor of erna.

Het wordt vast weer een mooie route met een leuke club WF-ers. De volgende keer ben ik er weer.

Fiets ze!

Groet,

Arno
Eurobiker schreef:Hoe lang is de tocht die we gaan fietsen ongeveer?
Daar ga ik vanavond eens over denken. De vorige keer was het iets meer dan 80 km en dat leek allemaal goed te gaan, dus zondag zal het ook zoiets worden.
Helaas. Ik had gehoopt erbij te zijn maar helaas moet ik zondag middag vroeg op een andere plek zijn in Nederland en dat ga ik niet redden wanneer ik met het rondje meerijd. Volgende keer beter.

Ik wens jullie veel plezier. Het wordt vast mooi weer.
Nico
Ik ben die dag, met echtgenote, uitgenodigd voor een feest en kan niet meerijden.

Piet.
tot hoe laat fietsen we? ik heb des avonds iets waar ik aanwezig bij moet zijn
Helaas, het gaat me zondag niet lukken. Volgende keer ben ik er hopelijk wel weer bij.