Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Warme douche - Forum Wereldfietser

Warme douche

Een meer dan een Warme Douche voor Bever Zwerfsport Groningen.

Jaren geleden heb ik een slaapmat van Thermarest gekocht bij Bever. De kleuren waren toen nog donkerblauw (onderkant) en donkerrood (bovenkant). Enkele weken geleden kwam er in de nacht een geweldige bobbel op. Deze is in de ochtend uitgegroeid tot een dikke 30 cm in het rond met een hoogte van wel 15 cm. Daar ik dat weekend in Groningen was, ben ik naar Bever Zwerfsport gegaan. Ondanks de leeftijd van de mat, zit er een lifetime warranty op.
De mat hebben ze ingenomen. Zou worden verstuurd naar de fabrikant. Kreeg van Bever Zwerfsport een bruikleen slaapmat mee. De service was wederom als vanouds!

Afgelopen donderdag werd ik gebeld door Bever Zwerfsport in Groningen. Ze vertelde me dat er een nieuwe slaapmat voor me gereed lag.
Vandaag zat ik toch in Groningen en heb deze dus opgehaald. Thermarest 40th Anniversary Edition LG.

Hoe het ook is; de service als ook de afhandeling is voor mij meer dan een warme douche waard voor Bever Zwerfsport Groningen.
Kijk, dat is nou service!! :D
PierreS schreef:
... geweldige bobbel op...
Had ik ook een paar jaar geleden. Omdat ik de mat had achtergelaten (ik ga geen nutteloze dingen meenemen), waren ze bij Bever eerst heel afwijzend.
Ik had echter foto's gemaakt van de 'bobbel' en van het productienummer en dat bleek na een telefoontje naar de importeur voldoende. En er werd keurig een nieuwe mat opgestuurd.

De les:

1. foto's maken;
2. niet meesjouwen, maar gewoon weggooien.

Peter