Additionally, paste this code immediately after the opening tag: M'n eerste fietsoutfit!!! - Forum Wereldfietser

M'n eerste fietsoutfit!!!

Jaaaaa!!!!! :D :D :D :D :D :D

M'n eerste fietsoutfit is binnen!!! Roze AGU fietsshirt en zwarte AGU fietsbroek ( tot boven de knie ). Tja, ik zal eerlijk zeggen dat het ff wennen is hoor. Fietskleding is strak, of zoals anderen hier zeggen, vacuüm!! Als volle fietsvrouw is dat even slikken :oops: :cry: Toch ga ik nu niet bij de pakken neerzitten. Ik pak morgen m'n fiets uit de berging en ga ervoor!! Door het fietsen ben ik in 4 maanden tijd bijna 10 kilo kwijtgeraakt. Dus ik zet door!! :D
applemeisje schreef:[...] Dus ik zet door!! :D
...respect! :D
Like!
applaus
Enne... binnen nog 10 kilo willen wij natuurlijk foto's zien van zo'n f(l)i(e)tsende niet-zo-volle vrouw ;)
Nu wil ik natuurlijk geen spelbreker zijn.
Maar roze en rood gaat natuurlijk niet samen.
Dat wordt een andere fiets :)

Grapje :)

Ik ben met fietsen 50 kilo kwijt geraakt. Dus het werkt echt. Maar let ook goed op je eten. Dat hoort erbij :)
Ik kan natuurlijk altijd nog m'n fiets roze spuiten!! :-) Jaaa, deze hot woman in pink gaat haar doel bereiken. 20 kilo al fietsend afvallen, per fiets leuke en mooie plekken ontdekken en via deze vereniging leuke mensen leren kennen :-)
Geweldig om jouw enthousiasme te lezen :P
Ben benieuwd naar de Miss buschauffeuse 2012 foto's later dit jaar :wink:

mvg
Knap zeg, 10kg. echt dikke duim omhoog

Nu even 4 weken op fietsvakantie en je bent gegarandeerd die andere 10kg ook kwijt (wel op je eetgewoontes blijven letten ;)).
Ik weet zeker, wanneer ik blijf fietsen, die andre 10 kilo er binnen no time af zijn. Wat overblijft is een leuke, enthousiaste, ietswat prettig gestoorde fietsmeid. :-) Door al dat fietsen van de laatste tijd heb ik meer zelfvertrouwen en gewichtsverlies gekregen. Waarom zou ik dan stoppen, zeker als ik het ongeloofelijl leuk vindt. V.w.b. m'n eetpatroon... over de hele dag verspreid kleine beetjes eten, 1x per 14 dagen chips en verder 3x per week fietsen (rustig opbouwen) :-)
van mij krijg je nog -omdat het soldentijd is- de 2 volgende tips:


http://www.fietsrouteplanner.eu

en


http://www.fietsnet.be

voor zover je ze nog niet gevonden had.
Nu nog een roze knooppunter vinden (of crea-ideetje ;) )

En nog een extra tip - helemaal gratis!!!!-:om aan je spd klikkertjes te wennen, neem eens een paar spinninglesjes. Met een spinningfiets kun je al helemaal niet omvallen, (of je moet hele gekke toeren doen,) dus heb je alle tijd om dat in-en uitklikken te leren. En ondertussen alvast wat af te zien. En je te vergapen op die afgetrainde fitnessjuf die vrolijk roepend : "soepel blijven trappen" en "niet trekken op je armen, de kracht moet uit je benen komen!" op volle schroef een Pyrenee opfietst terwijl jij hijgend en puffend een Arden bedwingt.

Op zo'n echte Arden zul je haar ooit dankbaar zijn.

Verder heb ik maar 1 ding gemist op mijn fietsje in Zwitserland: rain legs. Zo'n strakke wind op een natte broek is koud.
Met fietsen gaan die kilos snel weg!
Daarom doe ik het ook.
Succes elke kilo is een gevecht maar houd moed!
:twisted:

Afbeelding