Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lars' Revanche in the Andes - Pagina 12 - Forum Wereldfietser

Lars' Revanche in the Andes

371 berichten
kermur schreef:Hoi Lars,

heel leuk dat je naar NL mag vliegen. Het is belangrijk dat je je weer lekker voelt. Jij inspireert veel mensen hier in Nederland, je zal zien.
Wij komen graag op bezoek in Rotterdam.
Hou je vol,

Bruno
Lars, dit reisje naar nederland valt in het niets bij de reis die je tot nu toe hebt afgelegd... maar zal ongetwijfeld een van de meest significante zijn. Wel thuis man. En keep us posted!
Hey lars,

Je kent me niet, maar ik heb je geloof ik wel eens ontmoet, een jaar of 3 4 geleden.

Sterkte.

Overigens de hydraulische rem die niet echt meer werkte, de luchtdruk daalt op grote hoogtes en dus zal de druk in je remleidingen ook dalen, omdat de leidingen ietwat uitzetten. Volgens mij.

Groeten,

Willem
Prachtig om de kracht van zo'n forum te zien.
Machtig he Lennart-Tampico !
Maar het zijn vooral de wereldfietsers.
Dit is zo`n hechte, lieve, krachtige vereniging met zo ongelooflijk veel goede mensen dat ik tijdens het lezen van menig berichtje met en brok in mijn keel kwam te zitten.

Lars
Ik zit in een rolstoel !
Raar gevoel na anderhalve maand plat te hebben gelegen joh.

Vanochtend een half uur gezeten en nu willen ze me 1 uur laten zitten, ik denk wel dat het lukt.
Om het geamputeerde been is een brace gedaan zodat de knie niet kan buigen ( dat is / kan mijn grootste pijn zijn )
De knie moet namelijk nog gerepareerd worden met plastische chirurgie enzo maar dat kan pas als de bacterie uit mijn bot in mijn onderbeen bestreden is.

Het goede gevolg nieuws van dat ik in een rolstoel kan zitten is het volgende :

IK hoef nu niet per stretcher in het vliegtuig vervoerd te worden maar ........

Ik vlieg nu BUSINESS CLASS !!!!
Wel een dag later,vrijdag dus maar dat dagje langer wachten heb ik er graag voor over :-)

Business class, champagne, kaviaar, zalm :-)

Nee, het belangrijkste is dat ik niet op een stretcher hoef te liggen, 30 cm ruimte boven me ( tot het plafond ) met een gordijn om me heen, een beetje een doodskistgevoel .

So I am a little dizzy now from sitting up en will press send

Liefs Lars
Jee Lars, ik zie net aan je laatste bericht dat er iets ergs moet zijn gebeurd. Ik schrik, maar zo te horen heb je goede moed.

Ik heb een neefje met minder been dan gebruikelijk. Die zou jou nu misschien wel graag ontmoeten.

Maar sterk vooral aan. En geweldig dat je sterk genoeg bent om weer te vliegen.
Haha :D BUSINESS CLASS is toch wel erg mooi dan. Begrijpelijk dat die stretcher je niks leek. De hele tijd in zo'n kleine ruimte is niet te doen. Veel succes met de vlucht!
Klopt dat de vereniging erg hecht is. Heb ik de laatste tijd gemerkt en dat voelt erg goed.
Nog twee nachten, we tellen met jou af.

Dit wordt een VIP reis, met de ambulance tot en van het vliegtuig, zonder douane, controles, wachthallen en business class vliegen met een persoonlijke assistent. Maar je bent dan ook een VIP mens!
Hoi Lars,

Gelukkig dat je niet in zo'n krappe ruimte in het vliegtuig hoeft. First class klinkt dan heel wat beter. We wensen je een goede reis!

Maak je vooral niet druk om de quarantaine. Mijn ervaring daarmee is dat je rustig op een kamertje alleen ligt en dat iedereen om je heen extra goed zijn handen moet wassen.

Groeten,

Jurgen, Barbara en de jongens
En dat jullie het even weten: naast de verpleegster zijn dit dus nog de vier persoonlijke stewardessen die Lars op de vlucht zullen begeleiden

Afbeelding
Hoi Lars,

Goeie reis terug en laat je lekker in de watten leggen door de stewardessen. Je menu heb je al samengesteld las ik.

Hier in NL is het koud, maar als je eerst een tijdje in quarantaine gaat merk je daar noppes van. Hopelijk is het lente als je voor het eerst naar buiten mag! Tijd genoeg om een boek van Willem Elsschot te lezen ;-)

Groet,
Dag Lars,

Van tegenslag wordt je niets wijzer maar wel sterker. Nog sterker.
Man wat doe jij het goed.

Gr. Kees
Goede reis Lars.

IK vertouw er op dat het wel weer allemaal goed komt.

Mario
Afbeelding
Business Class met Air France via Parijs.

Alleen die zin al, dat geloof je gewoon niet, klinkt heel romatisch en sprookjesachtig.
Lars, goeie terugreis toegewenst! En inderdaad zal het een heel bijzondere vlucht voor je worden. Anders dan alle andere vluchten die je ooit hebt gemaakt .....
Nietzche heeft gelijk: What doesn't kill you makes you stronger
en Lars is het levende bewijs!

Goede reis & tot snel in NL!
Hardstikke bedankt allemaal voor jullie geweldige mentale ondersteuning ( en inwendige mens ondersteuning; is dat plaatje echt van Air France Jim ? ) Jeetje wat ziet dat er goed uit !!!

Kan niet wachten hi hi ( nog maar 7 uurtjes :-)

Nogmaals bedankt kanjers allemaal van deze fantastische vereniging met zooooooveel goede mensen !!!

Warm hugs Lars
Hey Lars,

Jij, bijna onderweg. Ondertussen hebben hier de bomen hun blaadjes ingehouden en de rest van de natuur zijn adem. Er wordt naar je uitgekeken. Trek je nix aan van de ijzige Oostenwind. Die blaast de muizenissen weg. Er staan je mooie avonden te wachten. Welkom thuis!

Afbeelding
..en niet alleen avonden... ;-)
Ha Lars,

Alvast welkom thuis. Heel veel sterkte met alles wat er de komende tijd nog op je af gaat komen, kan me voorstellen dat er nog wat hobbels in de weg zitten. Maar jou kennende zul je ook daar omheen weten te "fietsen"!

Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk tot snel bij onze club!
Maarten
eindgebruiker schreef:En dat jullie het even weten: naast de verpleegster zijn dit dus nog de vier persoonlijke stewardessen die Lars op de vlucht zullen begeleiden

Afbeelding
Jammer Lars, maar Air France heeft voor jouw vlucht in de Business Class een team van louter ranke stewards ingezit, maar wees gerust: je wordt prima bediend door die jongens. :lol: :lol: :lol:
Hi Lars,

Allereerst heel veel beteschap en sterkte toegewenst.
Als het goed is ben je nu weer op Europeese bodem. Ik hoop voor je dat je herstel en revalidatie voorspoedig zullen verlopen, maar met jouw inzet en doorzettingsvermogen zal dat geen probleem zijn. En als je zover bent dat je je eerste rondje Nederland weer aandurft, dan staat de deur in Leek wagenwijd voor je open.
Veel sterkte en fijn dat je weer terug bent in Nederland!

Groetjes Ineke Valster