Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn naar Thailand, Laos en Cambodja - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn naar Thailand, Laos en Cambodja

Frank van Rijn vliegt op zondag 11 november naar Bangkok voor een tocht van 3 maanden door Thailand, Laos en Cambodja.
Frank komt net op tijd voor terug voor de Fiets en Wandelbeurs op 9 en 10 februari, want daar is de grote meeste meester natuurlijk weer van de partij met zijn boeiende lezingen.

Gaan er nog meer fietsers die kant uit, dan heb je kans dat je Frank tegen komt.
Mijn vriendin komt uit Cambodja en is daar nu een tijdje, misschien ziet ze hem fietsen?! :wink:

Henk

kunst en fietswerk
Dan kan ik hem tegenkomen.

Ben jij alweer terug, Bert? Nee, toch?
Heb net ontdekt dat Heinz Stuecke sinds begin oktober ook in Azië aan het fietsen is. Van Hongkong, naar China, Laos, Cambodja...

Stel je voor dat die twee heren elkaar tegenkomen.
Janneke V schreef:Heb net ontdekt dat Heinz Stuecke sinds begin oktober ook in Azië aan het fietsen is. Van Hongkong, naar China, Laos, Cambodja...

Stel je voor dat die twee heren elkaar tegenkomen.


LIKE! :P
Leuk! Fiets in januari in Thailand in het grensgebied met Laos en Cambodja
Dirk
Frank en Heinz zijn elkaar ook al eens in Brazilië tegen gekomen, volgens een boek van Frank.
Wie weet komen wij Frank van Rijn tegen. Maandag (11 dec) vertrekken wij naar Ho Chi Minh City, via de Mekong en Cambodja (langs de kust) naar Bangkok. Waar we op 10 jan weer moeten zijn omdat onze vlucht dan vertrekt. Ik zou het schitterend vinden om Frank daar te ontmoeten.
ad1952 schreef:Wie weet komen wij Frank van Rijn tegen. Maandag (11 dec) vertrekken wij naar Ho Chi Minh City, via de Mekong en Cambodja (langs de kust) naar Bangkok. Waar we op 10 jan weer moeten zijn omdat onze vlucht dan vertrekt. Ik zou het schitterend vinden om Frank daar te ontmoeten.
Frank van Rijn fietst nu in de Gouden Driehoek en steekt een dezer dagen de grens naar Laos over.
Fietst hij eigenlijk alleen ? :?:
Of begeleid hij een groep?
Wat wel zeker zal zijn is dat hij op z,n trouwe Gazelle fietst.
Wellicht komen wij hem Januari tegen in Thailand. :)

Dirk
dik5 schreef:Fietst hij eigenlijk alleen ? :?:
Of begeleid hij een groep?
Wat wel zeker zal zijn is dat hij op z,n trouwe Gazelle fietst.
Wellicht komen wij hem Januari tegen in Thailand. :)

Dirk

Frank fiets alleen.
Juist een hamburger mee gegeten.. Hij is juist de grens over gestoken. Dus als je hem wil spotten.. Hij zit nu in cambodia...
Zit ik net het net wat af te struinen naar bagagedragers en kom ik weer een op de site van Bill Weir, die we ooit in Thailand tegenkwamen.....ook Bill was weer in Thailand en kwam Frank van Rijn tegen ;-) net als 29 jaar geleden!!

Zie; crazyguyonabike.com
http://www.crazyguyonabike.com/doc/page ... ic_1482532

bertV
Het eindpunt Bangkok komt in zicht voor Frank van Rijn. Frank heeft een ernome pech vandaag. Het is de droge tijd in Thailand, maar pal boven onze fietsende globetrotter blijft een pittige regenbui hardnekking Frank besproeien. Laat Frank nu uitgerekend een bloedhekel hebben aan regen. Je hoort hem vanaf hier mopperen. Komend weekend vliegt Frank weer terug naar Nederland: met tal van nieuwe verhalen in zijn bagage.