Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari

Ruud, je maakt het ingewikkelder dan het is. Heb de drie routes voor je opgeslagen als gpx en samengepakt in één zipje.
Frank
frank bueters schreef:Ruud, je maakt het ingewikkelder dan het is. Heb de drie routes voor je opgeslagen als gpx en samengepakt in één zipje.
Frank
Dank je wel. Deze heb je uit bikemap gehaald?
Wel zit ik nu nog steeds met de vraag hoeveel routepunten normaal zijn op zo'n route. Ik vraag dat omdat ik zelf geen GPS heb, en er dus geen ervaring mee heb.
De vraag was dus puur ter lering en vermaak.

Groet,
@ruud, een oudere gps kan geen tracks aan met meer dan 500 punten, per track.De overbodige kan je er in bikemap op een eenvoudige manier uithalen, kijkend naar het verloop van de route. Het aantal punten per km is dan geen goed uitgangspunt. Succes.
ruudvp schreef:Wel zit ik nu nog steeds met de vraag hoeveel routepunten normaal zijn op zo'n route. Ik vraag dat omdat ik zelf geen GPS heb, en er dus geen ervaring mee heb. De vraag was dus puur ter lering en vermaak.
Groet,
Zoals Yvon schreef is het aantal punten per track in oude gps-en beperkt. Daarom is er bij de routeplanner van de fietsersbond een optie om de track op te delen in stukken van 500 punten max. Een route maken ipv een track omdat er minder punten in zitten is niet de manier, het zijn niet dezelfde punten.
Voor algemeen gebruik maak je het best een track, niet alle apparaten kunnen overweg met routes.

Frank
Volgens mij worden hier routepunten en trackpunten door elkaar gehaald. Is een routepunt geen punt waarbij je GPS een piepje geeft, ten behoeve van actieve navigatie door het apparaat?

Trackpunten zijn volgens mij gewoon de stipjes waartussen de lijn van de track wordt opgebouwd, die verder geen functie hebben ten behoeve van navigatie door het apparaat.
Hemeltje lieve,
Dit forum gaat over de Wintertrektocht. Het lijkt een forum over digitale routeplanning te worden. Is dat niet meer iets voor een apart forum. Straks vinden we door de bomen het bos niet meer.
Gewoon navigeren op de kaart is ook heel leuk. Daar lust ik wel pap van.
Een digibeet weet wat hij eet.
:)
Koert schreef:Hemeltje lieve,
Dit forum gaat over de Wintertrektocht. Het lijkt een forum over digitale routeplanning te worden. Is dat niet meer iets voor een apart forum. Straks vinden we door de bomen het bos niet meer.
Gewoon navigeren op de kaart is ook heel leuk. Daar lust ik wel pap van.
Een digibeet weet wat hij eet.
:)
Mee eens. Ik weet even voldoende. Heb nog via PB's contact gehad, om dit draadje verder niet te vervuilen.
Ik ben zelf ook van het kopietje in m'n stuurtas en laat het avontuur maar komen! Ben er altijd uitgekomen.

Maar die GPS dingen intrigeren mij wel.

Groet,
Oeps, sorry voor de topicvervuiling. Maar ik troost me met de gedachte dat jullie op zaterdag ongeveer langs mijn huis komen, die routes kan ik dromen:)! Veel plezier!
langs mijn huis
bij jou ook al? :lol:
Mijn aanmelding is verstuurd. Een mooi vooruitzicht voor het begin van het nieuwe jaar.
Hallo,

Ik wil graag meefietsen. Zolang het weer niet te extreem is, wil ik kamperen.

Dan Celis
dancelis@hotmail.com
Lekker weer een wintertocht.
Ik heb helaas ook wat verplichtingen.
Maar ik kan van vrijdag op zaterdag mee.
En ik heb zin.
Dus hierbij Koert. 1 Aanmelding voor die dagen.

Gr.
Betty
Hoi Koert,

Kan ik nog mee?
Ik wil niet in een blokhut maar in mijn eigen tent.

Astrid
Veel winterpret gewenst, Wereldfietsers!
Ik ben dit jaar helaas niet bij i.v.m. andere reisplannen.
Noteer maar 1x tent erbij :) vrijdag-zondag,


Roald

(Dit onder voorbehoud van familie-omstandigheden.)
Hoi Koert,

Ik was een weekend in de war, nu kan ik helaas pas vanaf zaterdag mee :-(
(en dan zondag heel hard doorfietsen naar Cothen voor een verjaardag, moet kunnen vanuit Lage Vuursche....)
Groetjes,

Astrid
Graag wil ik mij - als kersvers lid - opgeven voor de Wintertrektocht 2013.
Ik ga 2 dagen mee. Op Zaterdag 12 jan. sluit ik om 14.00uur aan bij station Weesp. Ik wil graag in de blokhut slapen en (vegetarisch) mee eten bij 'Puur' (dit laatste had 2 jan. bekend moeten zijn, lees ik. Als dit niet kan, eet ik in de blokhut, ook prima). Op Zondag 13 januari fiets ik mee tot Utrecht.
Groet Tineke Karsten
Hey Hey.

Ik heb er alweer zin in, en ben dus zeker van de partij !!.
voor mij geen blokhut maar een tent !!.


Groeten van Johnny Wolfs,
azouwen schreef:Hoi Koert,

Kan ik nog mee?
Ik wil niet in een blokhut maar in mijn eigen tent.

Astrid
Astrid,

Hoe meer zielen, des temeer vreugd.

Mhg. Koert.
Beste Koert, wil je nog even bevestigen of ik mee kan (slapen blokhut + eten bij Puur)? Tineke Karsten