Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 2013, vrijdag 11 januari – zondag 13 januari

Hoi Koert,

Kun je aangeven hoeveel slaapplaatsen in de hutten nog vrij zijn. Dit voor eventuele last-minute boekers (zoals ik).

@Tineke Je kunt ook nog in Lage Vuursche gaan eten. Restaurants genoeg daar.

Groet,
[quote="Koert]Hoe meer zielen, des temeer vreugd.[/quote]

In dat geval kom ik ook. Wel alleen vrijdag en zaterdag. Ik slaap in mijn tent.

tot vrijdag

Sjirk
Allereerst, iedereen een heel mooi en gezond 2013 gewenst waarin maar veel gefietst mag worden.

Op dit moment zijn er al zo'n 20 opgaven voor de Wintertrektocht 2013. De ervaring leert dat op het laatste moment er altijd nog wel enkele deelnemers bij komen. Die zijn ook nog van harte welkom.

De meesten verkiezen het eigen tentje boven de 2e nacht in een blokhut. En naar het zich laat aanzien komen we het weekend, na een paar dagen met regen, in vriendelijk winterweer terecht. Er is nog plek in de blokhut.

Er is slechts een enkele liefhebber voor een warme hap bij Puur. Eten bij Puur gaat dus niet door. Wanneer er wel liefhebbers zijn om op zaterdag gezellig buiten de deur te eten, dan kiezen we gezamenlijk een leuk restaurantje uit. Ze zijn er in de Lage Vuursche in alle soorten en maten.

Ja, en dan is het nu aftellen naar vrijdag toe. Jippie.
Lage Vuursche is natuurlijk de pannenkoekenhoofdstad van Nederland, dus dat gaat zeker lukken. Tot vrijdag!
Marc v G schreef:Lage Vuursche is natuurlijk de pannenkoekenhoofdstad van Nederland, dus dat gaat zeker lukken. Tot vrijdag!
Mag ik een voorkeur uitspreken?
Ik zou dan heel graag hier willen eten:
http://suikerwijzer.nl/uit-eten-zonder- ... sche-boer/
Dit pannenkoekenhuis gebruikt geen suiker in hun beslag :D en het ziet er ook nog eens heel gezellig uit.

:idea:
Reserveren?

Edit: reserveren is niet mogelijk en ze hanteren kinderopeningstijden, sluiten al om 19:30 toch denk ik wel dat ik hier een pannenkoek ga eten en sluit ergens anders wel aan voor de borrel.
Ik vind het een goed plan, voor mij mag je reserveren.
Hallo Koert,

Hierbij wil ik me ook aanmelden voor de wintertrektocht. Ik ben lid van de wereldfietser sinds 1 januari jl. Ik maak gebruik van een tent. Ik ben van plan vrijdagmiddag t/m zondagmiddag (tot Utrecht) mee te rijden.

MVG, Johan Koning
Hallo,

Kan ik nog mee vrijdag tot zondag?

Met tent.

Groeten,
Willem
wwwillem schreef:Hallo,

Kan ik nog mee vrijdag tot zondag?

Met tent.

Groeten,
Willem
Helemaal prima.
Koert.
Hoi Koert,

Mijn partner en ik willen ons aanmelden voor de wintertrektocht vanaf vrijdag t/m zondag. Wij slapen in de tent.
Tot vrijdag!!
hoi Koert,

ik fiets graag de zaterdag mee. Ik ben om 10 uur op de camping in Spaarndam.

Groet,

Jeannette
Hoi Koert,

ik had aangegeven dat wij van vrijdag (Leiden) tm zondag (Utrecht) mee zouden fietsen Vrijdagochtend moet ik nog werken........ik ga ervan uit dat we om 13.00u in Leiden zijn, mogelijk dat dat net niet lukt: in dat geval gaan we in race-tempo achter jullie aan (we hebben immers knooppunten en GPS-route) en halen we jullie wel ergens bij.

Tot vrijdag,
Groetjes,
Theo (en Toos)
Goede planning Koert, vanaf vrijdag krijgen we inderdaad winter weer.

Veel plezier allemaal.
Briefing

Beste mensen,

Morgen is het zover en gaat de Wintertrektocht van start. Uit de forumberichten en de p.b.'s blijkt wel dat we er heel veel zin in hebben. Vrijdag fietsen we met zo'n 20 m/v en zaterdag komen daar nog zo'n 10 m/v bij; bekenden en wereldfietsers met minder of geen ervaring met WF-weekenden.

Last minute aanmelding is nog mogelijk; ook voor een slaapplek bij Puur.

Voor de goede orde een paar opmerkingen.

De vertrektijden bij het begin van de fietsdagen zijn stipt. Die van de tussengelegen stations zijn een schatting. Sluit je onderweg aan, bel me dan kort tevoren wat de verwachte vertrektijd is. In dat geval, stuur een p.b. voor mijn telefoonnummer.

Desgewenst maken we een verdeling in een 'snelle groep' en een 'terrassengroep'. De een fietst nou eenmaal meer om te presteren; de ander meer om te genieten. Ik reken mezelf tot de laatste categorie.
Het spreekt vanzelf dat we elkaar in de gaten houden en een handje toesteken bij lekke banden of ander onheil.

Camping Blauhek heeft verwarmd sanitair maar de open landbouwschuur waar we over kunnen beschikken heeft geen verwarming. Hou daarmee rekening met je kleding.

Bij Puur hebben we de beschikking over 2 hutten (chalets). Mijn voorstel is dat de ene chalet primair gebruikt wordt door de mensen die een slaapplek in een hut boekten. De andere chalet is dan voor de kampeerders voor algemeen gebruik voor WC, douche en verpozen.

Denk er a.j.b. aan vrijdagavond en zaterdagavond de kosten van Blauhek en Puur met mij af te rekenen.

Tot morgen.

Hoi Koert,

Ik ga graag mee vanaf zaterdag. Neem mijn tentje mee.

Tot zaterdag. Groet, Fred
Helaas, wij zijn afwezig vanwege griep.
Veel plezier allemaal!
Hallo Koert,

Eindelijk weer voor de wintertrektocht!
Ik sluit zaterdag aan tussen het pontje buitenhuis en station Zaandam.
Slaap in mn tent.


Grtjes Peter
Oeoeoeoeoeh jullie krijgen lekker wéééér!!! Hartstikke veel plezier, ik wilde dat ik meekon!
Hoe is het eigenlijk gesteld met het boerenkoolmetworst-ritueel?
Is dat vrijdag nog van toepassing of is dat vergane glorie?
Roald schreef:Hoe is het eigenlijk gesteld met het boerenkoolmetworst-ritueel?
Is dat vrijdag nog van toepassing of is dat vergane glorie?

Dat is een beetje pijnlijke vraag. "Moeder" Anita Matthijsen fietst momenteel in Thailand met een aantal Wereldfietsers. Volgend jaar is ze er weer bij en dan zal er ook weer sprake zijn van een boerenkoolmetworst-ritueel.
Je kan deze omissie deels goedmaken met één of meerdere flessen Glühwein. Dat is ook een mooi ritueel.