Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GP PowerBank XPB20/XPB21 Extern accupakket - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

GP PowerBank XPB20/XPB21 Extern accupakket

Ook ik heb bij Ube een XPB20 besteld, leek mij handig voor mijn vrouw die vaak met een lege accu in de telefoon wordt geconfronteerd. Heeft ze nu een reserve bij zich. De PowerBank doet precies wat ie moet doen.

Ik bestelde de PowerBank voor de Kerst. Na dagen nog niet geleverd. Ondertussen contact gehad met Ube die aan alle kanten meedacht en informeerde. In de Kerstdrukte van de post bleek - achteraf - de envelop op een verkeerd adres te zijn bezorgt. Gelukkig hebben de bewoners de envelop opnieuw op de bus gedaan. Ube had mijn adres via een grote print op de envelop geplakt en was geheel juist.

@Iwan: Ik vermoed dat het dus een fout is van Post.nl en niet, zoals ook Polling aangeeft, onwil van Ube.

Groet,

Arno
Glika schreef:In de Kerstdrukte van de post bleek - achteraf - de envelop op een verkeerd adres te zijn bezorgt. Gelukkig hebben de bewoners de envelop opnieuw op de bus gedaan. Ube had mijn adres via een grote print op de envelop geplakt en was geheel juist.
Niet alleen door de 'kerstdrukte' hoor !!
Wij versturen heel veel per post.nl en geregeld verdwijnt er een pakketje spoorloos en komt niet meer boven water. Lastig voor Ube want die moet ze dan opnieuw versturen en verdient er daardoor niets op.
Grotere pakketje doen wij bijna allemaal daarom via DHL for you, is ook ietsjes goedkoper
Michael W schreef:
Glika schreef:In de Kerstdrukte van de post bleek - achteraf - de envelop op een verkeerd adres te zijn bezorgt. Gelukkig hebben de bewoners de envelop opnieuw op de bus gedaan. Ube had mijn adres via een grote print op de envelop geplakt en was geheel juist.
Niet alleen door de 'kerstdrukte' hoor !!
Wij versturen heel veel per post.nl en geregeld verdwijnt er een pakketje spoorloos en komt niet meer boven water. Lastig voor Ube want die moet ze dan opnieuw versturen en verdient er daardoor niets op.
Grotere pakketje doen wij bijna allemaal daarom via DHL for you, is ook ietsjes goedkoper
@Offtopic:
Misschien heeft dat ermee te maken dat ze er iedereen uitgeschopt hedden en allemaal goedkope lui hebben aangenomen met manieren van ... Ik kom met de vrachtwagen ook wel eens op zo'n sorteercentrum je wilt ook niet zien hoe ze met de pakketjes omgaan en dat er wat verdwijnt verbaast me niks bijna geen controle, echt minimaal.
Ik had een aanvaring met bezorger omdat hij tot 2 keer toe een pakketje bij buren had achtergelaten maar hij had niet op briefje geschreven op welk nummer.
Toen had die op zijn eigen houtje mijn pakketje tot 2 maal terugstuurde naar verzender omdat ik een aanvaring met hem had....Ze gaan dan zelf regels maken..Ik doe niks meer met TNT.