Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 6, 3 februari, vertrek 11:00 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 6, 3 februari, vertrek 11:00

Op 3 februari om 11:00 uur gaan we weer fietsen. Marc heeft de ronde gemaakt, we vertrekken weer vanaf het ledig erf.
Marc v G schreef:Ik heb de route gemaakt. We maken in 67 kilometer een rondje richting Amersfoort deze keer.

De route is hier te downloaden.
Jaap
Leuk dat rondje Utrecht nu loopt en het stokje vrijwel steeds over gedragen kan worden aan een andere fietser. Nu hopen dat het een mooie winter-fietsdag wordt in februari.
Zonder tegenbericht ben ik van de partij.

met vriendelijke groet,
Edwin
IkEcht schreef:Of er een rondje Utrecht komt in januari is nog punt van discussie. Maar laten we dan nu in ieder geval maar alvast aankondigen dat we op 3 februari om 11:00 uur weer gaan fietsen. Wederom een rondje van zo'n 70 kilometer. De rest volgt zodra ik zelf meer weet.

Jaap
Mocht het rondje van januari niet doorgaan, dan kun je altijd nog een week later aansluiten bij de wintertrektocht . Op zondag rijdt men vanaf Lage Vuursche richting Utrecht, vervolgens door Utrecht en dan noordwaarts.

Groet,
Ik denk dat januari mij ook niet echt lekker uitkomt, zo tussen oud-en-nieuw en de wintertrektocht in. Maar februari probeer ik er weer bij te zijn.
Hoeveel km per uur rijden jullie? Heb wel interesse maar rij niet hard.
We proberen zo'n 20 km/u aan te houden. Maar zal uiteraard natuurlijk ook altijd nog afhangen van weersomstandigheden (helemaal in februari) en wegdek.

De 70 a 80 km doen we dan met een stop ergens onderweg bij enige vorm van horeca voor een drankje.
Nog nooit mee gefietst met de club, maar ik heb er zin.
Tot 3 februari.
Groet Francis
Ziet iemand het zitten om het plannen van het rondje van me over te nemen? IK ben ziek en nog niet zeker of ik er volgende week wel bij ben.

Als er niemand opstaat zal ik wel een route plannen en een gps uploaden. Hoop er uiteraard gewoon bij te zijn, maar ben niet zeker of dat gaat lukken.

Jaap
Hoi, ik wil hem wel overnemen. Ik ga van de week een route maken. Begintijd en locatie blijven in elk geval gelijk, de track komt er binnenkort aan.

Marc
Dank je Marc.
Hopelijk tot de 3e

Jaap
ben er een tijd niet bij geweest ivm (zaal)hockey op zondag.
ik geloof dat ik 3 februari wel tijd heb:D
Ik had deze zondag de hele tijd vrij gehouden, maar heb ineens een andere verplichting :( . De eerste zondag in maart meer een nieuwe poging om mee te gaan.

Groet,
Ik heb de route gemaakt. We maken in 67 kilometer een rondje richting Amersfoort deze keer.

De route is hier te downloaden.
Nog even afwachten wat een item in mijn agenda gaat doen :wink: , maar het lijkt me leuk om te komen. Is er een aanmelding vereist?
Hoi Floris,

Aanmelding is niet vereist.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ik kom ook, als het weer een beetje meewerkt. Waar is dat ledig erf - wordt het café bedoeld of de straat aan de andere kant van het water? (ik heb geen GPS).
We spreken altijd op op het pleintje voor Louis Hartloper. Gewoon de oude Gracht volgen (zuidafwaarts).

met vriendelijke groet,
Edwin
Ik ben blij, dat Janneke de vraag stelde over Het ledig erf. Ik ben niet bekend in Utrecht. Met het antwoord van Edwin zal ik jullie wel kunnen vinden.
Tot zondag!
Groet Francis
Op de valreep....het lukt mij niet om er vandaag bij te zijn. Ook het rondje van maart laat ik schieten. Wens jullie leuke, gezellige rondjes Utrecht toe en hoop er in april weer bij te zijn.