Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wegkwaliteit Telouet naar Ait Ben Haddou in Marokko - Forum Wereldfietser

Wegkwaliteit Telouet naar Ait Ben Haddou in Marokko

Hallo,

Heeft iemand toevallig recente ervaring met de kwaliteit van de weg van Telouet naar Ait Ben Haddou in Marokko?
Het schijnt een prachtige route te zijn die wer in de komende twee weken willen doen, maar we hebben een Koga Myata Randonneur en dus geen mountainbike..
Verder nog iemand tips over de route van Zagora naar Marrakesh via Ouarzazate?

Groeten uit Marrakesh!
In 2007 was deze weg idd zeer onverhard (eigen ervaring, en ook zonder mtb lukte het best trouwens), maar in 2010 was deze weg al redelijk geplaveid, dwz ge-egaliseerd (gehoord van andere WF-ers). Ik verwacht dat deze weg nu dus zeer goed te doen is, maar misschien dat iemand anders een recentere ervaring heeft?
Ik heb dat ook een aantal jaar geleden met een 28 inch ongeveert gereden. Dat ging prima.
De rest van de route is ook prima te fietsen.
veel plezier
Hallo,

In oktober heb ik dit stuk gefietst. De wegkwaliteit is redelijk. Geen perfect asfalt, soms stukken eruit en wat gravel. Maar in vergelijking met andere stukken, goed te doen. Mooie route!

GPS-Track en overnachtingsmogelijkheden beschikbaar.

Peter
Op Google maps kun je redelijk zien hoe de weg eruit ziet.....en is inderdaad redelijk.