Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afrika - Forum Wereldfietser

Afrika

Wij willen graag in Burkino Fasso gaan fietsen in november,zijn er mensen die hier gefietst hebben en wat was de route en de ervaring.Ook graag voor Uganda en Ethiopië. Ria
In 2011 hebben wij in Uganda gefietst. Planning was vier weken. Omdat onze fietsen echter pas 11 dagen later aankwamen, bleven er nog maar twee weken over om te fietsen. En die waren fantastisch!
Je vind ons reisverslag op www.opfietsvakantie.nl

Groet, Sandra
Er is een forumlid die een aantal maanden per jaar in Burkino Fasso woont. Ik weet haar naam zo niet meer maar kan het wel voor je opzoeken. Stuur me maar een pb als je contact met haar wilt leggen.
Wil me er niet mee bemoeien hoor, maar het is toch Burkina Faso?

Oh ennuh reisadvies: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... rkina-faso
Ja hallo, dat ben ik.
Burkina Faso is mijn tweede thuisland.
De koelste maand is half december-halfjanuari.
Zon en wind en koele nachten gegarandeerd.
Overdag 32 a 34 graden, maar vergis je niet, de Afrikaanse zon in de droge tijd is fel en heet.
Overal kun je wel onder een boom liggen op het heetst van de dag en Burkina is één groot kampeerveld. Als je de moed hebt om over tracks van dorp tot dorp te rijden dan maak je iets heel bijzonders mee. Frans spreken, of beeldtaal is een must, want zo goed als niemand spreekt engels. Mochten jullie beslissen naar Burkina te gaan dan kan ik veel praktische info geven en mogen jullie bij/in mijn huis overnachten, 80 km ten noorden van Ouagadougou. Voordeel? In het dorp zijn ze aan een blanke gewend en kun je lekker uitrusten.
groet Jos
Hanna schreef:Ja hallo, dat ben ik.
groet Jos
Juist, ik bedoelde Jos alias Hanna.
Fijn dat ze zelf ook reageer.