Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Track Camino Antiquo gezocht - Forum Wereldfietser

Track Camino Antiquo gezocht

Hoi beste forumgenoten,

Op 4 mei vertrek ik vanuit Heerlen/Aken naar Porto via Santiago de Compastela. Ik wil fietsen via de Camino Antiquo en ben op zoek naar een track hiervan. Als iemand mij een tip geeft dan ben ik diegene zeer dankbaar!

Met fietsgroet,
Fred Arends
ps. De Camino Antiquo wordt vaak op de terugweg genomen en ligt wat noordelijker t.o.v. de Camino Frances.
Ha Fred, ik heb verleden jaar ook gezocht naar de noordelijke route. Ik vond een "camino-primitivo" die inderdaad noordelijker gaat en vermoedelijk jouw camino antiquo is (tot aan oviedo), en een "camino-del-norte" ook wel camino de la costa, die helemaal langs de kust gaat. Wij hebben vanaf Santiago de camino del norte naar Santander gedaan omdat dat véél minder hoogte meters en ATB paden heeft, en meer overnachtingsmogelijkheden. Als je googelt op bovenstaande trefwoorden vind je veel info en gps-tracks. Let wel op dat er ook wandel- en mountainbikeroutes tussen zitten.
groetjes ben
Hoi Ben,

Bedankt voor je antwoord. Ik wil vanaf Pamplona de route volgen die zit tussen de Camino del Norte en de Camino Frances, de terugroute van deel drie van Clemens Sweerman routeboek naar Santiago. Van jou heb ik nu wel geleerd dat de Camino Antiquo maar een gedeelte van deze route volgt. Ik zoek nog verder naar een track van de gehele weg van Pamplona naar Santiago en houd me aanbevolen voor een track.

Met fietsgroet,
Fred