Michael W schreef:
peter de rijk schreef:In een fysieke winkel kun je alles passen en bekijken. Als een internetwinkels de klant een zelfde soort service wil bieden, zal het vast en zeker onderdeel van het concept zijn dat een klant spullen mag passen en bekijken. En terugsturen dus, zo nodig. Dat doet Bol.com, dat doet de fietsvakantiewinkel, dat doet Bever. Wat daar onethisch aan is, snap ik niet. Het is gewoon in de prijs verrekend.
Zo nodig terugsturen is ook geen probleem, maar een hele hoop bestellen met als doel alles terug te sturen wat je niet kunt gebruiken wel.
Marco Meijerink schreef:... per internet alles kopen wat je geschikt lijkt, thuis bekijken en vlak voordat je vertrekt alles terug sturen wat je niet wil gaan gebruiken. Scheelt je een hoop stress.
Rustig alles bekijken en en in mijn handen hebben doe ik graag in een fysieke winkel. Bij voorkeur met deskundig personeel dat mij een objectief advies geeft. Levert bij mij geen stress op. Via Internet bestellen doe ik eigen alleen voor producten die ik ken.