Additionally, paste this code immediately after the opening tag: foto MSR Hubba Hubba HP - Forum Wereldfietser

foto MSR Hubba Hubba HP

Bij de redactie van het tijdschrift zijn we op zoek naar een goede foto van de MSR Hubba Hubba HP. Wie kan ons daar aan helpen? Graag per email naar redactie@wereldfietser.nl . Dank alvast :!:

Deze dus:
Afbeelding
Neem contact op met CJ agencies, dat is de importeur.
Of wil je een 'live' foto?
Liefst een live foto maar als er geen reacties komen, dan neem ik wel contact met de importeur op.
Zie e-mail!
Dank :-) :!:
Afbeelding Deze heb ik eerder al eens gepost, die mag je desgewenst ook gebruiken. Laat maar even weten of je hem in hoge resolutie wil, dan zoek ik hem even op.
Wellicht iets off topic maar zowel de Hubba Hubba en de Hubba HP (High Performance) worden niet meer gemaakt.


Helaas heb ik alleen de Hubba HP.
Beide modellen hebbwn een GEEL flysheet.


Walter
Oh, sinds wanneer? Ik heb afgelopen winter nog een nieuwe Hubba HP gekocht, met groene buitentijk. Kijk je niet toevallig op de MSR site van Noord Amerika? Daar wordt de HP idd niet geleverd, maar in Europa wel.
Walter M schreef:Wellicht iets off topic maar zowel de Hubba Hubba en de Hubba HP (High Performance) worden niet meer gemaakt.


Helaas heb ik alleen de Hubba HP.
Beide modellen hebbwn een GEEL flysheet.


Walter
Heb deze een drietalmaand geleden nog gekocht via internetsite(moontrail) en staat nog steeds te koop...
nvt
Walter M schreef:Wellicht iets off topic maar zowel de Hubba Hubba en de Hubba HP (High Performance) worden niet meer gemaakt.
De verhaal hoor ik al een paar jaar, op de website van MSR staat iig de Hubba hubba nog.

http://cascadedesigns.com/msr/tents/exp ... s/category
Voor potentiele liefhebbers:
Niet op hun site, maar wel in de nieuwsbrief van Carl Denig aanbiedingen van Hubba's:
- Hubba HP - EUR 80 (nu 320)
- Hubba Hubba - EUR 70 (nu 260)
- Mutha Hubba HP - EUR 130 (nu 360)
- Hoop - EUR 90 (nu 520)
(Ik heb geen aandelen en mijn eigen tent wordt niet vervangen)
arnob schreef:Voor potentiele liefhebbers:
Niet op hun site, maar wel in de nieuwsbrief van Carl Denig aanbiedingen van Hubba's:
- Hubba HP - EUR 80 (nu 320)
- Hubba Hubba - EUR 70 (nu 260)
- Mutha Hubba HP - EUR 130 (nu 360)
- Hoop - EUR 90 (nu 520)
(Ik heb geen aandelen en mijn eigen tent wordt niet vervangen)
Huh? 70 euro voor een hubba hubba? What's the catch?
Travelmaster schreef:
arnob schreef:Voor potentiele liefhebbers:
Niet op hun site, maar wel in de nieuwsbrief van Carl Denig aanbiedingen van Hubba's:
- Hubba HP - EUR 80 (nu 320)
- Hubba Hubba - EUR 70 (nu 260)
- Mutha Hubba HP - EUR 130 (nu 360)
- Hoop - EUR 90 (nu 520)
(Ik heb geen aandelen en mijn eigen tent wordt niet vervangen)
Huh? 70 euro voor een hubba hubba? What's the catch?
Oh wacht... het zijn de kortingsbedragen?
nvt
peterv schreef:Ja korting, zie hier: http://www.carldenig.nl/mailcamp/displa ... st=1&N=116
Thanks, dat staat dus wél gewoon op de site van Carl Denig. Hoe dan ook, terug naar de foto's van de betreffende tent.