Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TU Delft onderzoek: e-bike ongelukken Concepten op pagina 3 - Forum Wereldfietser

TU Delft onderzoek: e-bike ongelukken Concepten op pagina 3

125 berichten
Beste wereldfietser forum leden.

Ik ben een student op de faculteit Industrieel Ontwerpen en ik onderzoek voor mijn bachelor eind project het gevaar dat elektrische fietsen kunnen veroorzaken in het verkeer en hoe ik dat probleem kan oplossen aan de hand van een nieuwe koplamp.

Ik ben opzoek naar mensen die als elektrische fiets gebruiker of als medeweggebruiker (auto, voetganger, etc.) ervaring hebben met gevaarlijke situaties, ongelukken of bijna ongelukken betreffende elektrische fietsen. Ook zou ik graag willen weten op welk moment van de dag het heeft plaats gevonden.

Bij voorbaat dank,
Robert Voogt

Edit: U kunt uw ervaring hier achterlaten, of mij een persoonlijke mail sturen naar robert_d_voogt@hotmail.com
Rvoogt schreef:Beste wereldfietser forum leden.

Ik ben een student op de faculteit Industrieel Ontwerpen en ik onderzoek voor mijn bachelor eind project het gevaar dat elektrische fietsen kunnen veroorzaken in het verkeer en hoe ik dat probleem kan oplossen aan de hand van een nieuwe koplamp.

Ik ben opzoek naar mensen die als elektrische fiets gebruiker of als medeweggebruiker (auto, voetganger, etc.) ervaring hebben met gevaarlijke situaties, ongelukken of bijna ongelukken betreffende elektrische fietsen. Ook zou ik graag willen weten op welk moment van de dag het heeft plaats gevonden.

Met voorbaat dank,
Robert Voogt
Wat vraag je nu precies? Hoe moeten mensen zich bij jou melden?
Ik denk dat het idee is dat met een nieuwe koplamp, ouden van dagen minder hard twee-aan-twee blinde bochten op bospaadjes nemen.

.tsooJ