Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Film | Spokesman - over een goed gebekte fietsen gek - Forum Wereldfietser

Film | Spokesman - over een goed gebekte fietsen gek

Film | Spokesman - over een goed gebekte fietsen gek

Yep we hebben weer een pareltje op WorldCycle Videos!
De Spokesman gaat over een goed gebekte fietsengek. Ik heb contact gehad met Dean Saffron de maker. Over de vraag over de snelheid van praten van Spokesman - een kwestie van het dicht op elkaar monteren van de quotes of praat de man echt zo snel en veel? Het is het laatste - alles uit een quote :wink: Enjoy!



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/65542790[/wfvimeo]
Mooi portret. Mooi sfeervol gefilmd ook, goed gebruik gemaakt van het bestaand licht.
Ja, mooi. Alleen zo snel is het toch niet, je kunt hem nog gewoon verstaan! Wel mooi van de hak op de tak. Dit is trouwens de eerste keer dat ik me realiseer dat je 'spokesman' kunt lezen als 'spreker/woordvoerder' en 'spakenman'. 8)
Mooi filmpje idem de persoon die goed heel goed in zijn omgeving past. De makers, helaas, moderne jonge vaklieden ze laten met hun iets te snelle montage net niet zien wat je graag zou willen zien. :(
multiwgb schreef:Mooi filmpje idem de persoon die goed heel goed in zijn omgeving past. De makers, helaas, moderne jonge vaklieden ze laten met hun iets te snelle montage net niet zien wat je graag zou willen zien. :(
Als amateur filmmaker ben ik erg benieuwd naar wat jij dan had willen zien maar niet ziet Multiwgb - deel je het met ons? P.s de maker is een fotograaf die zijn eerste stappen zet op filmgebied. En dat zijn zeker geen misstappen. Hij gaat iets meer rust in de montage inbouwen bij zijn volgende film. :wink:
:shock: :P zeker een POI :!: :!: :!:
Er wordt heel veel op 2 sec. gemonteerd. Meestal doe je dat op 4 of 3 sec. en dat is ouderwets. :lol:

Bepaalde typische constructies of oplossingen die in die tijd revolutionair waren. Door de ruit van de truck zit tegen de 6. Dan krijg ik het gevoel dat de cameraman of degene die het monteerd iets meer met beelden heeft dan de fiets zelf. Maar het is een mooi filmpje.
Ik ben ook amateur en film pas sinds 2000. Deze hobby is opgang gekomen door de VUT eeeeen kleinkinderen. :lol:
Wie is deze eigenwijs, zie mijn nickname op Youtube. :D