Additionally, paste this code immediately after the opening tag: waterluchtbedje als slaapmat - Forum Wereldfietser

waterluchtbedje als slaapmat

Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een waterluchtbedje als slaapmat?

Heb een vrij sterke rug en slaap net zo goed op de grond,maar voor een beetje comfort dacht ik een aluminiummatje met daarop een waterluchtbedje.

Die luchtbedjes zijn spotgoedkoop (2 euro) en nemen erg weinig ruimte in.
Zal wel zwaar zijn om op te blazen na ganse dag fietsen, en denk dat dit niet zo lekbestendig is als echt matjes voor kamperen. Ik zou dit enkel voor de reden van stevigheid en isolatie al nooit gebruiken.
Oscarh schreef:Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een waterluchtbedje als slaapmat?

Heb een vrij sterke rug en slaap net zo goed op de grond,maar voor een beetje comfort dacht ik een aluminiummatje met daarop een waterluchtbedje.

Die luchtbedjes zijn spotgoedkoop (2 euro) en nemen erg weinig ruimte in.
Ik kon geen keuze maken welke exped. Tijdens het testen ff zo'n waterluchtbedje gebruikt
- Glad ik gleed met mijn slaapzak er meerdere keren vanaf.
- Geen goede drukverdeling.
- Comfort.

Met een aluminiummatje gebruikt het was rond het vriespunt prima te doen hangt natuurlijk ook van je tent / slaapzak af.
Oscarh schreef:Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een waterluchtbedje als slaapmat?

Heb een vrij sterke rug en slaap net zo goed op de grond,maar voor een beetje comfort dacht ik een aluminiummatje met daarop een waterluchtbedje.

Die luchtbedjes zijn spotgoedkoop (2 euro) en nemen erg weinig ruimte in.

Ben je van plan er water in te doen? Waterbedden slapen heerlijk......
Aart Veldhuizen schreef: Ben je van plan er water in te doen? Waterbedden slapen heerlijk......
En worden niet voor niets verwarmd.

Renaat
Genoeg regenwater in Schotland
Afgelopen zomer kwam ik een Spanjaard tegen in Oostenrijk die op zo'n bedje sliep. Gek gezicht toen hij 'm aan t opblazen was, maar hij sliep er prima op.
Ik heb vele jaren op van die zesbaans kampeermatjes van de V&D geslapen. Waterluchtbedjes zullen een stuk kwetsbaarder zijn schat ik. In warme landen hebben matjes zonder isolatie een temperatuurvoordeel. Op geïsoleerde matjes lig ik dan te zweten.
Leon
Ik ga het gewoon proberen!