Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 augustus - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 augustus

Allemaal topfit terug van vakantie? Tijd voor een rondje dus. Of maken we er een weekend van en slapen we in mijn tuin in Termunterzijl (Borgsweer) van zaterdag op zondag.

Jos
Hi Jos,
(Voor jou geen nieuws, voor anderen wel)
ik ga voor een weekendje kamperen!!!
Ik neem aan dat we dan zaterdag om 10uur? (of wat later?) bij ome Loeks starten naar Borgsweer fietsen en zondag weer naar Groningen en dat jij dan voor ons leuke routes bedenkt?
Diegene die zaterdag niet kunnen zouden dan zondagmorgen naar Delfzijl kunnen komen met trein of ??? en mee terug fietsen naar groningen.
Het is een beetje kort dag, maar de weersverwachtingen zien er (nog steeds)prima
uit, het is al weer augustus, na een lang koud voorjaar, alle reden om nog zo veel mogelijk te profiteren van de zomer.
Cilia
Dit weekend zal ik er zelf niet bij zijn, ik ga namelijk met een andere wereldfietser de Midden Nederland route fietsen van Utrecht naar Enschede. Ik ben trouwens wel op de harskamperdennen dit jaar. :D
Graag hadden we van de tuin van Jos gebruik willen maken, maar wij kamperen dit weekend in het kader van een familieweekend in Hooksiel aan de Duitse Noordzeekust. Ook leuk.

Veel fietsplezier en tot in september.
Hallo,
Een Rondje Groningen aanstaande zondag stond al een tijdje op mijn kalender, maar heb geen rekening gehouden met een heel weekend, dus ik kan alleen zondag. Ik zie wel of er nog meer aanmeldingen komen en waar de voorkeur naar uit gaat: zondag of weekend.
Zonnige groet, Petra.
Het lijkt me leuk om twee dagen te fietsen. Ik ben net terug van vakantie, en nog niet alles is opgeborgen. Wat doen we bij de weekend variant met eten? Koken we zelf? Dan laat ik de kleine brander nog even staan.
Wim
Wij zijn het eens met Petra. De zondag lijkt ons prima.

Hans en Saskia
Hallo,
Ik doe graag mee a.s. zondag, bij voorkeur alleen zondag, maar mocht het een weekend worden, dan doe ik mijn best.
Met groet, Margreet
Krijg ik de indruk dat het een rondje op zondag wordt en dat de kampeerspullen opgeborgen kunnen worden?
Wim
Dat klopt Wim. Ik trek mijn voorstel in en kan ik het maaien van mijn grasvelden nog even uitstellen.
Jos
Hallo allemaal,

Ik fiets graag mee aanstaande zondag.
Nog steeds 10 uur??

Groetjes van Heidi
Heidi inderdaad nog steeds 10uur bij het Peerd.
Jos, download jij een leuke (off the road) route op je GPS ???
Cilia
Wij zijn er zondag ook om 10 uur. Co. En Paulus
Ik ben er ook.
Wim
Het was prachtig. Veel dank Fleurke voor de mooie route (naar het noordoosten), en alle anderen ook voor hun plezierig gezelschap. We waren denk ik bijna allemaal net zo'n beetje binnen voor een grote onweersbui. Ik vrees dat alleen Petra er middenin terecht gekomen is.
Wim
Wim schreef:Het was prachtig. Veel dank Fleurke voor de mooie route (naar het noordoosten), en alle anderen ook voor hun plezierig gezelschap. We waren denk ik bijna allemaal net zo'n beetje binnen voor een grote onweersbui. Ik vrees dat alleen Petra er middenin terecht gekomen is.
Wim
Kan ik alleen maar onderschrijven.
Allen bedankt voor de leuke gesprekjes en de gezelligheid.
Hoi lieve luitjes,
Het was enorm gezellig en leuk om iedereen weer te zien en te spreken. En dat fantastische weer was ook heerlijk. Op de laatste 20 minuten na: een enorme onweersbui op mijn hoofd. En eenmaal thuis toch wel een beetje last van zere billen, maar dat is ook niet zo gek na 105 km!
Bedankt Cilia voor de leuke route.
Groet, Petra.
Hallo alle Groningse wereldfietsers van vandaag,

Graag bedank ik jullie allemaal voor de fantastische dag, een betere kennismakingsdag is nauwelijks denkbaar. Prachtige route (heb de kaarten al op de kamervloer liggen om alles nog even na te lopen), dank Cilia, en alle anderen voor jullie ontvangst, het was een warm bad. Indien mogelijk kom ik zeker weer meefietsen. Heerlijk alle gesprekken en alle fietsverhalen, ik heb erg genoten. Werk ze en tot de volgende keer!

Hartelijks van Margreet :D