Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen door Chili november-december 2013 - Forum Wereldfietser

Fietsen door Chili november-december 2013

Hoi hoi beste fietsvrienden,

Is er iemand die zin heeft - of toevallig al gepland heeft - om in november - december 2013 door Chili te fietsen? :D De Carretera Austral schijnt de mooiste fietsroute van de wereld te zijn!! :D :D


Liefst zou ik rond de 4-6 weken gaan. Een idee is vanaf Temuco helemaal zuidwaarts door het merengebied en eindigend in vuurland. 1600-2000 km.

Omgerekend zo'n 80 km per dag (afhankelijk van bergen, weer) met af en toe een rustdag.

Ik (meid van 29) heb al veel gereisd en in het buitenland gewoond, maar dit wordt mijn eerste fietsvakantie! Tentje mee, zelf koken en zien waar het avontuur ons brengt.

Lijkt dit je leuk dan hoor ik graag wat van je!

Veel zonnige fietsgroetjes

Sanne
Dag Sanne, is je plan nog actueel? Mss heb ik wel zin in dit avontuur. Laat met maar even weten! Groetjes bbeej!
Het plan is nu januari 2013 geworden.
sunshine84 schreef:Het plan is nu januari 2013 geworden.
waarschijnlijk januari 2014 ????
Sanne,

ik ben zelf aan het zoeken naar een fietsreis voor volgend jaar en Chili staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ben zeker geïnteresseerd!

Grtz,

Karel
Ik weet dat er al plannen gesmeed worden door jongeren om 6 maanden door Zuid-Amerika te fietsen. Even zoeken op het forum en reageren kan wellicht het balletje laten rollen.
Hoi Sanne,

Wij vertrekken in November, maar in de andere richting... Indien we je tegenkomen, zullen we samen iets gaan drinken :D

Succes met je plannen, dromen en de uitvoering ervan!

Wouter
Hoi Sanne en alle anderen,

Yes! Ik ben een van de jongeren die Robertjan bedoelt! Het plan is om in Januari te vertrekken van Ushuaia en dan naar het Noorden te fietsen, richting Quito. Lijkt me heel leuk als er iets samen te reizen valt...!

groetjes!
Yo!

Toevallig heb ik enkele weken geleden op FB een bericht geplaatst omdat ik ook een tocht door Zuid-Amerika wil maken (m.n. voor info, evt. reisgenoten). Plan is vooralsnog: Bolivia-Chili-Argentinie, 5-6 maanden (?!), oktober 2014-maart 2015.

Aanvankelijk had ik het plan om al eerder te gaan, en korter, namelijk januari 2014 - februari/maart 2014 (alleen Chili vanaf Santiago naar het zuiden), maar gezien het klimaat lijkt me een ander tijdstip meer geschikt.

Ik lees hier dat al heel wat mensen mooie plannen hebben! Hoe staat het daar inmiddels mee?

Groet!
Merijn.
Hola amigos!

Ik wil nog steeds in januari vertrekken, zijn er al concrete plannen? dan kan ik mijn vlucht gaan boeken :)

5-6 weken lijkt me ideaal, route is bespreekbaar.

Fietsgroentjes,

Sunshine
Hai Sanne en anderen,

Ik wil ook graag door Chili fietsen begin 2014. Zijn er al concrete plannen?
Het lijkt me leuk om eens rond de tafel te gaan zitten om te kijken of het klikt en een mooi avontuur te plannen!

Groetjes,

Maike
Leuk!

As zondagavond skypen? Sanneminten is mijn skypenaam.

Groetjes Sanne
Hoi,

ik heb ook wel zin om mee te gaan. 4- 5 weken lijkt me leuk. Zou dan misschien wat Spaans moeten leren.

Laat maar weten of je een man uit België erbij kan apprecieren. Ik ben ook een uitstekend technieker voor de fietsen.

groetjes, Rudy
Beste allemaal. Aurore is een francaise van 30 jaar. Ze maakt nu een fietstocht van 6 maanden vanaf Peru via Bolivia naar Chili en Argentinië. De verwachting is dat ze rond februari weer terug vliegt naar Frankrijk. In het begin had ze reisgezelschap, maar inmiddels niet meer. Ze zou het leuk vinden als er weer iemand mee fietst. Wil je meer informatie over haar en met haar in contact komen stuur me dan een pb. Groeten en veel fietsplezier.
Ik zou eigenlijk ook daar met haar gaan fietsen, maar er kwamen dingen tussen.