Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 Oktober - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 Oktober

Zondag is het weer de 2e zondag van de maand. Rondje Groningen dus. Weeronline geeft zondag een 8 (voor wat het waard is) dus er is geen reden om niet te fietsen.
Wij staan om 10.00 uur bij het Peerd. Is er nog iemand die een leuke route weet anders bedenken wij wel wat.
Tot zondag!!
Heb helaas weer wachtdienst, dus ik kan deze keer niet mee.
Veel plezier!
Ik ben er wel bij! Het wordt ook tijd dat het nu weer eens door gaat :P
renevo schreef:Zondag is het weer de 2e zondag van de maand. Rondje Groningen dus. Weeronline geeft zondag een 8 (voor wat het waard is) dus er is geen reden om niet te fietsen.
Wij staan om 10.00 uur bij het Peerd. Is er nog iemand die een leuke route weet anders bedenken wij wel wat.
Tot zondag!!
Er is dan ook de vier mijl van Groningen in stad http://www.4mijl.nl/.
Ik kom pas op het eind vande dag terug uit Frankrijk - helaas.
Wim
Ik ben er ook weer eens bij. Hoop op een enthousiaste opkomst, want lijkt me leuk deze en gene weer eens te treffen.
Afgelopen jaren heeft de 4 mijl geen problemen opgeleverd trouwens.
10uur is er op wat dranghekken na nog niks te beleven
Het enige probleem is de terugkomst in de middag bij het station.
Dan door de stad naar huis bleek vorig jaar een Ommelandse/stadse reis.
Ik weet nu wel hoe ik wel makkelijk thuiskom.
Tot zondag
Ik ben er ook.
Weeronline geeft de zondag inmiddels een 9 !

Annelies
Hoi,
Ja, ik keek net ook op Weeronline en zag dat zij vinden dat het prachtig weer wordt zondag. In dat geval ben ik er ook bij.
Groet, Petra.
Ik ga ook mee.

Jan
Als het weer goed is zijn wij er ook bij,

Co. En Paulus
Buiten huilt de wind om het huis, de regen klettert op het dak en zondag wordt een 9. Dat is Groningen! Ben net herstelt van een virusje en doe morgen een testritje. Als dat goed gaat, ben ik er bij zondag.
Tot dan.
Inmiddels is weeronline gezakt naar een 7, met 45% kans op 14 mm, maar buienradar.nl geeft aan dat het tussen 10 en 16 zo goed als droog is. Prima timeslot, lijkt me.
Groet, Petra.
Nou, bij mij geeft hij nu weercijfer 3 aan. En zo blijft het altijd een verrassing. Gezien het feit dat ik pas beter ben van een griepje, laat ik het toch van het weer afhangen of ik er ben.
Als het weer goed is ben ik er ook bij. Heb echter geen zin in de regen te fietsen.
Het noorden lijkt wel goed te gaan.

groetjes, Rikie
Ik sluit me aan.
Tot morgen, Roel
Bijna niet voor te stellen als je de berichten hoort over al die regen vandaag maar wij hebben een heel mooi en droog rondje Groningen gehad vandaag.
Rene en Geke hadden een mooie route bedacht en de dag begon al goed met een warme kop koffie bij "Het Peerd" gemaakt en gebracht door Gert (Patria) die zelf niet mee fietste maar ons wel kwam uitzwaaien!!
De appeltaart in Loon was lekker en terug met de wind in de rug was een peulenschilletje.
Dank allen voor deze fijne dag.

groetjes, Rikie