Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zondag 5 januari 2014: vóór de borrel een Rondje Utrecht - Forum Wereldfietser

zondag 5 januari 2014: vóór de borrel een Rondje Utrecht

De nieuwjaarsborrel van Wereldfietser is elke eerste zondag van het jaar...
in Utrecht.
Rondje Utrecht is elke eerste zondag van de maand.
In januari vallen de borrel en rondje Utrecht dus samen. Mooie gelegenheid om alle wereldfietsers van Nederland kennis te laten maken met ons mooie Stadsie.

Vorig jaar ging het niet door, vanwege vorst en sneeuw.
Dit jaar dreigt het mooi weer te worden. Dus neem je fiets mee naar de borrel en sluit je aan.

Aanmelden is niet nodig, wel handig (per PB of in dit topic).
Afmelden hoeft niet.

We starten om 11:00 op het Nijntje-pleintje. Dit ligt amper 200 m ten noorden van de Kargadoor. Fietsknooppunt 28 ligt op zichtafstand.

Er zijn verschillende varianten, van 20 tot maximaal 64 km. De route gaat langs de stadsrand, maar zal dichtbij het centrum blijven. We zullen nooit verder dan een half uur van de Kargadoor zijn. Wie vroeger naar de Kargadoor wil/moet, kan onderweg altijd afzwaaien.
Ik fiets in ieder geval de langste variant en ik kan onderweg aangeven wat de makkelijkste weg naar de nieuwjaarsborrel is.

Hierbij links naar de langste variant (64 km):
GPS
KMZ
google maps

Op onderstaande afbeelding staan de doorsteken naar kargadoor (tussen fietsknooppunten 28 en 31). Onderweg komen we langs enkele fietsknooppunten waar de route ingekort kan worden tot 20, 32, 40 of 50 km.
De hoofdroute gaat niet over het fietsknooppuntennetwerk.
Afbeelding
Erik,

Gaat dit rondje nog door? Het wordt redelijk weer zondag a.s.

Groet,
Ja.
Hou vanavond het openingsbericht in de gaten.

Kan iemand aangeven of de links werken?
Erik v S schreef:Ja.
Hou vanavond het openingsbericht in de gaten.

Kan iemand aangeven of de links werken?
alledrie prima in orde.
Misschien goed te vermelden dat in de buurt van (loopafstand) de Kargadoor een gratis bewaakte fietsenstalling is.
Ik fiets ook mee.
ik ook, doe m'n best om er voor 11 uur te zijn.

Frank
Met drieën zijn we tot knooppunt 33 gekomen.

Zondag 6 januari 2015 doen we gewoon hetzelfde rondje, maar dan tegen de klok in.
Zelfde tijdstip, zelfde plek, denk ik.
Aanmelden kan in dit topic, of per PB. 8)

Maar voor die tijd zijn er nog 11 rondjes Utrecht te gaan.
Wie wil februari doen?
Hoi Eric,

Ik zal het rondje van 2 februari a.s. organiseren en een topic op de site plaatsen.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Erik v S schreef:Met drieën zijn we tot knooppunt 33 gekomen.

Zondag 6 januari 2015 doen we gewoon hetzelfde rondje, maar dan tegen de klok in.
Zelfde tijdstip, zelfde plek, denk ik.
Aanmelden kan in dit topic, of per PB. 8)

Maar voor die tijd zijn er nog 11 rondjes Utrecht te gaan.
Wie wil februari doen?
Je had een mooi en goed doordacht rondje geplanned. Een rondje in de verbazingwekkend mooie direkte omgeving van Utrecht waarbij we op elk moment konden beslissen om door te steken naar de Kargadoor. Zou eigenlijke een onderdeel moeten zijn van elke nieuwjaarsborrel :wink:

Frank