Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kalender - Forum Wereldfietser

Kalender

Ik zou een kalenderoverzicht wel fijn vinden. Dat je per datum in kan vullen welke tocht dan gereden wordt, km en startplaats. Met een verwijzing naar topic waar meer info in staat. Een overzicht waar je in 1 oogopslag kan zien of er wat is en wat er gereden wordt.

Misschien stimuleert het mensen iets op te zetten.
activiteiten die geen datum en/of plaats en activiteit type in de onderwerp hebben staan scoren slecht in reacties van mede forum gebruikers. Het lijkt me dan ook een aanbeveling om in het onderwerp de activiteit, datum en plaats te noemen zodat er een overzicht ontstaat als je het kopje activiteiten kiest. Een kalender is natuurlijk ook praktisch als deze naar het topic wordt gelinkt waar de overige info op staat.
Ik bedoel een kalender waarin iedereen een tocht kan plaatsen.
Wat voor soort activiteiten bedoel je dan? Ook de Rondjes e.d., of alleen de activiteiten die via de activiteitencommissie lopen...?
Alle fietstochten die iemand organiseert.

Stel je hebt volgende week een dag vrij en zin om met mensen te fietsen. Je zet wat uit en je plaatst het. Iemand anders kijkt op de kalender en ziet in 1 oogopslag wanneer er een tocht is uitgezet, hoeveel km, en startplaats en dan met een klik kom je op het topic met meer informatie.

Dit kan ook in combinatie zijn met een plaatselijke activiteit, en misschien bij iemand in de tuin kamperen. Je kan aangeven hoeveel mensen er mee kunnen. Gewoon veel meer aanbod van iedereen. Maar dan overzichtelijk te vinden.
Een heel leuk idee. De uitvoering is iets waar we over na kunnen denken.