Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kirgizie activiteiten Wereldfietser - Forum Wereldfietser

Kirgizie activiteiten Wereldfietser

Ik ben nog niet zo lang lid van Wereldfietser en heb belangstelling om met een groep(je) tochten te maken in verre landen. Nu volg ik de activiteitenlijst de laatste tijd op de voet met als doel mij voor zo iets in te schrijven. Nu zag ik dat er een tocht in Kirgizie in de maak is. Daar wil ik (man, 61 jaar) graag aan meedoen. Ik zag dat het tocht al volgeboekt is en dat is wel heel snel. Maar hoe zit dat nu? Is dit een activiteit die zo snel volgeboekt is dat ik gewoon te laat ben of hebben een groep wereldfietsers elkaar buiten de Wereldfietser organisatie gevonden en onderling afgesproken? Als dit laatste het geval is, vind ik dat het niet op de activiteitenlijst van de Wereldfietser hoort. Dat voorkomt teleurstellingen.
TomB schreef: Als dit laatste het geval is, vind ik dat het niet op de activiteitenlijst van de Wereldfietser hoort. Dat voorkomt teleurstellingen.
Helemaal mee eens.

Ronald van der Perk
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb het er onmiddellijk afgehaald, duizendmaal excuus, ik zal dit nooit meer op deze wijze presenteren.
Try www.ecotour.kg

They have a number of trips including an Mountain Bike Tour & A Mountain Bike Expedition...the groups are small and if a group is full they do their best to make a new group.... in some cases at a slightly higher cost they will allow a trip to take place with just two participants.