Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Singapore Airlines en doos - Forum Wereldfietser

Singapore Airlines en doos

Hallo, zijn er mensen die weten of Singapore Airlines moeilijk doet als een doos 2 cm breder is als de opgegeven afmetingen?
En indien ze hier moeilijk over doen zijn er altijd dozen beschikbaar op Schiphol of moet ik deze op voorhand reserveren?

Bedankt,

Rafael
Zal wel geen probleem zijn maar hier kun je ook dozen kopen.
http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchi ... hiphol.htm
Peter.
Ik weet niet over welke maat je heT geval hebt. Maar eind vorig jaar (vertrek) en begin dit jaar (terug) gebruikte ik een koga doos voor mijn easy rohler. Geen enkel probleem met Singapore Airlines.


Wio
volgens e-ticket mag de doos 175X100X23 zijn en de doos die ik heb is 175X99X25.
De doos is heel stevig en zou die liefst willen gebruiken maar heb geen zin om ginder nog te moeten beginnen met een nieuwe doos te gaan halen en nog wijzigingen aan manier van inpakken te moeten doen.

Rafael
Kan toch geen probleem zijn, denk ik. Mijn fietsdoos werd niet gecheckt op afmetingen.

Wio
De fiets kan bij Singapore Airlines toch ook gewoon in een hoes, of hebben ze de regels aangepast?
Nee, regels zijn niet verandert, maar heb zelf liever een doos als een hoes ( vertrek van hetzelfde hotel als waar ik aankom). Maar staan wel specifiek maten op dus wou weten hoe stipt dit word opgevolgd.