Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag 23 februari tweede rondje 's-Hertogenbosch - Forum Wereldfietser

Zondag 23 februari tweede rondje 's-Hertogenbosch

Na het geslaagde eerste rondje 's-Hertogenbosch op zondag 10 november volgt op 23 februari het tweede rondje, vertrek om 13:00 uur aan de oostzijde van het station. Overige informatie volgt!
Misschien is het aardig dit keer richting Zuid-Oost, richting Heeswijk, te fietsen. Deze route http://www.bikemap.net/en/route/2411698 ... enbosch02/ bijvoorbeeld.
Lijkt me een prima rondje!
Leuk! Ik wil wel mee, ik heb het in mijn agenda gezet.
Yvonne
Misschien goed hier nog eens op te wijzen. Vertrek 13.00 uur centrumzijde station. Rustig pedalerend over fraaie wegen in de Meijerij, koffie bij De Zwaan in Heeswijk?
Overigens zal ik er zelf niet bij zijn omdat mijn kleinkinderen gezamenlijk hun verjaardag vieren.
Helaas, ik kan toch niet mee. Jammer, volgende keer beter.
Yvonne
Het lijkt erop dat het een eenzaam rondje 's-Hertogenbosch wordt, tenzij er ronderijders zijn die zich nog niet kenbaar hebben gemaakt. Vriendelijk verzoek dat wel even te doen of mij een pb te sturen.
Sorry, ik ga mee (had ik al gemeld in de vorige topic). Vertrekken we nu van de voorkant (draakkant) of de achterkant (kant van justitie)?

Gr. Pim
Wij moeten even kijken of we het met de kerkdienst kunnen combineren. Verder zijn we allebei flink grieperig geweest, dus laten we het weer ook meetellen. Morgen overleg met echtgenote, je hoort nog.
Vertrek aan de oostzijde=draakkant.
= voorzijde
Ik ga graag mee. Zie jullie zondagmiddag.

Groet, Raimundo
Op dit moment gaan we ervan uit dat tenminste één van ons meegaat. Maar dat is afhankelijk van hoe het zondag loopt.. Als ik er niet ben om 13 uur, vertrek dan zonder mij/ons.

Ik hoop op een niet te straf tempo. ;-)
GPX wil niet importeren in mapsource...
Inladen in JaVaWa RTWTool en Uitvoer/converteren naar Garmin gpx-bestand. Dan is dit nieuwe bestand wel te lezen in Mapsource.
(Origineel gebruikt niet juiste xml-codes of ontbreken, Garmin-programma's zijn daar zeer kritisch mee).
Dank je wel, gelukt!
Ik heb ook wel zin in een rondje 's Hertogenbosch. Het belooft immers mooi weer te worden zondag.
Ik ben er dus ook bij om 13:00 uur aan de centrumzijde van het station.
Namens Bert van Sprang geef ik door dat hij wegens familieomstandigheden morgen niet zal meerijden. (Hij heeft geen internet ter beschikking om op het forum te komen)
Dat is jammer... Wens hem sterkte!
Iemand anders (ook) de track bij zich? Wij nemen de GPS mee, maar hopen op backup (mede omdat we nog niet weten hoe het in de kerk gaat en of we op tijd kunnen zijn)
Pim, Raimundo, Richard en wij. Klein groepje.