Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanbieding fietsartikelen Lidl - Forum Wereldfietser

Aanbieding fietsartikelen Lidl

Vandaag zag ik bij de aanbiedingen van Lidl (vanaf maandag 14 maart) een aantal artikelen die mogelijk interessant zijn :o

Jacks, shirts, fietsbroeken (ook voor kinderen!), allemaal Coolmax, fietshandschoenen, draadloze fietscomputers met hartslagmeting, fietsophangsets en fietstassen.

Vooral de fietstassen (stuurtas en zijtassen) zouden interessant kunnen zijn, de omschrijving en de afbeelding maken duidelijk dat het hier gaat om een 100% waterdichte uitvoering met rolsluiting. Onduidelijk is wat voor ophangsysteem. Prijs is 13 euro......

Voor fietsers met een kleine beurs of voor diegenen die niet zeker zijn of ze wel veel geld willen investeren in iets waarvan ze nog niet weten of ze het wel echt leuk vinden :? het bekijken waard.
Binnenkort ook te zien op lidl.nl.

Bedankt voor je tip ik ga daar es even kijken!

Gr. Jurryt

Vorig jaar heb ik onder ander een stuurtas en achtertassen bij Lidl gekocht. De stuurtas ziet er op de foto hetzelfde uit als de uitvoering van vorig jaar de achtertassen zien er anders uit. De stuurtas is mij goed bevallen, de achtertassen heb ik na 1 fietsvakantie weer teruggebracht. Behalve dat ik de zelftappers waarmee de strip vastzit voor de opvanghaken lostrilden en moest vervangen door dunne boutjes lieten, wat erger is, ook de naden (lijmlaag) los. Bij mijn Vaude tassen zijn volgens mij de naden eerst genaaid en vervolgens geseald. Advies goed opletten.
Hallo

Zijn er nog meer ervaringen omtrent deze fietstas? En Harry, je hebt deze tas (een iets andere uitvoering ik weet het ) zonder problemen terug kunnen brengen? zat er een soort garantie op dan? Ik overweeg namelijk deze tassen aan te schaffen.

Groetjes Gijs

Hi Gijs,
Mijn ouders hebben de tassen gekocht en voor de ritjes van een paar weken zijn ze goed genoeg. Freek Verbakel, ook een wereldfietser, heeft ze vorig jaar ook gekocht en die heeft, als ik het goed onthouden heb, de haakjes vervangen. Verder zijn ze prima. Die Lidl is zo gek nog niet!
Groet,
Rena

Ik heb niet de haakjes vervangen; volgens mij heeft Marco dat gedaan (hij heeft ze ook).
Wel heb ik de ervaring dat de coating aan de binnenkant op de naad een beetje los gaat raken. Maar met wat duck tape kom je een heel eind.

Ik zou deze tassen niet gaan gebruiken voor een verre, wilde tocht; daar zijn ze toch iets te fragiel voor. Maar voor een dagje/weekendje in de buurt fietsen zijn ze prima geschikt; of als 'backup' voor je standaard tassen.

Freek

Ik plan mijn vakantie in Nederland voor 2 weken. Dus dat moet wel gaan lukken denk ik

Ik krijg er nu wel zin in in die tassen.... maar nu moet ik nog met een slaapzak voor de deur gaan liggen... :? want um het is net honing en bijen. Fietskleding bij de Liddl...

Gijs,

Ik meen dat ik ze net binnen de drie maanden heb teruggebracht. Er werd niet moeilijk over gedaan. Ik heb de tassen behoorlijk intensief gebruikt. De haakjes zien er niet al te stevig uit, ik had dus wat extra tire-rips meegenomen, hetgeen niet nodig bleek te zijn, de tassen bleven prima hangen.

Harry

voor de deur liggen is niet nodig als je de juiste Lidl uitzoekt.
Die in Den Haag ligt midden in de schilderswijk... die mensen fietsen meestal niet zo veel, dus daar blijft vaak nog wel wat tasjes en kleding over.

Freek

Hahahahaha!!!! Het wordt weer voorjaar. De Lidl-rage slaat weer toe. Ik denk dat we de Lidl volgend jaar moeten vragen voor een grote stand op de Fietsvakantiebeurs.
Overings zag ik Eric Schuijt en Marco de Wit gebroederlijk naast elkaar met overvolle winkelwagentjes door de Lidl struinen. Binnenkort staan er weer nieuwe aanbiedingen op hun sites!
De Lidl houdt ons bezig: wanneer krijgen we een Lidl-trektocht langs de meest geschikte Lidl's.

Nou Bert, ik denk dat we daarvoor bij de Lidl en Aldi expert moeten zijn: HARM!! Helaas heeft Harm geen internet, dus hij zal niet reageren, maar ik zal 'em zeker op de hoogte brengen.
Rena :wink:

Heeft ook er iemand positieve of negatieve op- of aanmerkingen over de draadloze fietscomputer die Lidl vanaf maandag in de aanbieding heeft?

Gerd
Hallo

Ja ik heb een broek en een tassenset kunnen bemachtigen...
ff naar Ede gereden, naast mijn school. Het was maar goed dat ik al om 8:15 er was....

Donderdag is de volgende aanbieding:

Afbeelding

voor €6.99...

Maar wat zou de kwaliteit zijn?

Heeft er iemand ervaring met deze fietshelm? of zijn deze helmen ook gekeur (ce ofzo) Ik wil eigenlijk weten of deze helmen ook bescherming kunnen bieden bij een val, net zo goed als een duurdere variant?

Groetjes Gijs

Gijs
Ik heb deze helm vorig jaar bij Lidl gekocht en bevalt mij uitstekend. De helm is voorzien van eenTUV en CE goedkeuring.

Is er een Lidl in de buurt van Amerongen?

Beantwoord dit de vraag?:

Www.lidl.nl:

Uw zoekopdracht in de omgeving van 3958 Amerongen heeft de volgende filialen gevonden:


Hoogstraat 14
3962 ES Wijk bij Duurstede

Regio 3 Afstand hemelsbreed: 8,3 km Kaart
Route Openingstijden:
Ma.-Wo. 8.30-18.30
Do. 8.30-20.00
Vr. 8.30-21.00
Za. 8.30-18.00

Lindenhorst 8-14
6714 KK Ede

Regio 3 Afstand hemelsbreed: 13,5 km Kaart
Route Openingstijden:
Ma.-Wo. 8.30-18.00
Do.-Vr. 8.30-20.00
Za. 8.30-18.00


Hamersveldseweg 22
3833 GP Leusden

Regio 1 Afstand hemelsbreed: 15,1 km Kaart
Route Openingstijden:
Ma.-Wo. 8.30-18.30
Do.-Vr. 8.30-20.00
Za. 8.30-18.00

probleem van lidll en aldi is dat je een half uur voor openingstijd voor de deur moet gaan liggen, anders zijn de artikelen uitverkocht.
Bij ons tenminste.

Bij ons in Enschede viel het om 11.30 nog redelijk mee. Er waren nog genoeg tassen. De kwaliteit van de achtertassen vond ik niet echt geweldig, vooral wat betreft het ophangsysteem. De (niet vast te draaien) haakjes leken wel van rubber.

We hebben wel allebei een paar handschoentjes gekocht, en vriendlief ook nog een stuurtas. Die zag er best goed uit en met zijn nieuwe fiets heeft hij wel een stuurtas met kliksysteem nodig. Ik besloot nog even te kunnen doen met mijn oude Aldi stuurtas, want zo mooi waren ze nou ook weer niet. Opvallend was wel dat de klep van de Lidl tas opent aan de stuurkant, wat ik veel idealer vind dat openen aan de wielkant.