Additionally, paste this code immediately after the opening tag: UIT EN ACTIEF BEURS 2005. - Forum Wereldfietser

UIT EN ACTIEF BEURS 2005.

Hallo actievelingen van de uit en actief beurs,

Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de inspanningen tijdens deze geslaagde beurs.
Een oud verhaal, maar zonder vrijwilligers komen we nergens.
Duizenden mensen trokken langs onze stand, honderden stopten voor informatie, en tientallen werden lid.
Ook onderling was het weer een groot feest, één dame verwoorde dit met dat ze de wereldfietser de beste familie van Nederland vond.
We voorzien duidelijk in een behoefte en zolang er vrijwilligers zijn gaan we door!

Nogmaals bedankt namens het voltallige activiteiten team, en tot ziens op een volgende activiteit.

John Telleman.

Hallo allen,

Nog iets: tijdens het opruimen op zondag middag is een zwarte neopreen camera hoes gevonden. (zing)
Wie hem mist kan contact opnemen met john@wereldfietser.nl

Ha die John,

Graag gedaan hoor, want wat is nu een halve dag op een mensenleven.

was mijn eerste keer maar vond 't leuk.

groet klaas

Hi Klaas,

Ook ik wil in eerste instantie de vrijwilligers bedank die de beurs weer tot een succes heeft gemaakt!

Daarnaast is altijd weer leuk om te horen (en te zien tijdens de beurs) dat onze vrijwilligers het goed naar hun zin hebben en daar doen we ook ons best voor. Dus mochten er vrijwilligers zijn die nog ideeen en/of suggesties hebben, hetzij voor de beurzen, hetzij voor een activiteit, dan zijn die altijd welkom!

Gelieve je reactie te sturen naar: john@wereldfietser.nl of renaw@yahoo.com

Ideeen en suggesties als ook op- en aanmerkingen worden altijd serieuse genomen en in de vergadering van de activiteiten commissie besproken, dus schroom niet!

Ook zou het leuk zijn om indrukken van bezoekers van de beurs te ontvangen, dus mochten die dit berichtje lezen, laat je mening achter!

Groet,
Rena

Hallo WF'ers,

Op de activiteiten afdeling vind je nu eindelijk een impressie van een voor ons geslaagde Uit & Actief beurs.

Hier is de link: http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... tiviteiten


Groeten, John.