Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Top Service bij Bever... - Forum Wereldfietser

Top Service bij Bever...

...heb heel veel plezier van Alite Mantis Chair.
Gisterenavond is deze voor de vierde maal 'kapot' gegaan. Op dat moment vervelend. De eerste werd gerepareerd.
Net bij Bever geweest. De service was andermaal geweldig. Heb nu mijn vierde nieuwe (alsook de nieuwste uitvoering) stoel...

NB: Vind de service -in z'n geheel- echt geweldig!
Wat ging er kapot? Steeds hetzelfde euvel?
Bever heeft inderdaad zeer goede aftersales! Ik heb een soortgelijke ervaring. Een van onze Helinox stoelen was defect geraakt. Na de vakantie even bij het Bever filiaal langs geweest waar ze mij een nieuwe aanboden. Deze was niet op voorraad dus stuurden ze een nieuwe Helinox direct naar mijn huis. Helaas bleek daarvan een voetdop te missen die in de winkel meteen werd aangevuld.

Niets dan lof.
Mijn ervaring met Bever is ook goed maar de laatste keer moest ik er wel hard voor onderhandelen. Een van mijn 2 Vaude fietstassen was al na anderhalf jaar ter ziele en Vaude gaf 3 jaar garantie. Ze wilden ze echter niet repareren omdat ik ze te zwaar belast zou hebben. Wat gewoon niet het geval was.

Na een goed gesprek in de winkel zou Vaude nog een keer op zijn verantwoordelijkheid worden aangesproken door Bever. En toen kreeg ik plots mijn aankoop bedrag terug in de vorm van een beverbon.
Travelmaster schreef:Wat ging er kapot? Steeds hetzelfde euvel?
...had drie maal te maken met de verbindingspunten in de 'kogel'. De staven rugpand in kogel, braken af. De vierde keer ging de binnenpijp van een pootje (die in de kogel gaat) los. Deze schoof naar binnen...
PierreS schreef:
Travelmaster schreef:Wat ging er kapot? Steeds hetzelfde euvel?
...had drie maal te maken met de verbindingspunten in de 'kogel'. De staven rugpand in kogel, braken af. De vierde keer ging de binnenpijp van een pootje (die in de kogel gaat) los. Deze schoof naar binnen...
Bij onze 2 stoeltjes van Alite precies hetzelfde. Reparatie duurde heel lang bij de Fietsvakantiewinkel uiteindelijk kregen we ons geld terug.

Voor ons geen Alite meer.

Ronald van der Perk
Met Bever heb ik ook goede ervaring.
Had dure Hanwag bergschoenen waarvan de zool en een aantal stiksels na 3 weken trekken op Spitsbergen al los begonnen te raken. Ondanks dat ik de schoenen wel aan zware omstandigheden had blootgesteld kreeg ik ze gratis gerepareerd weer terug, met een nieuwe zool zelfs.
Ronald van der Perk schreef:
PierreS schreef:
Travelmaster schreef:Wat ging er kapot? Steeds hetzelfde euvel?
...had drie maal te maken met de verbindingspunten in de 'kogel'. De staven rugpand in kogel, braken af. De vierde keer ging de binnenpijp van een pootje (die in de kogel gaat) los. Deze schoof naar binnen...
Bij onze 2 stoeltjes van Alite precies hetzelfde. Reparatie duurde heel lang bij de Fietsvakantiewinkel uiteindelijk kregen we ons geld terug.

Voor ons geen Alite meer.

Ronald van der Perk
Onze alite mantis ging ook al snel stuk. De elastiek die in de pijpjes zit was enkel ipv dubbel. Ook bij de fietsvakantiewinkel voor de reparatie aan de bel getrokken. Het duurde lang, maar nu hebben we een nieuw stoeltje. Hopelijk houdt deze het langer vol.