Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag 27 april derde rondje 's-Hertogenbosch - Forum Wereldfietser

Zondag 27 april derde rondje 's-Hertogenbosch

Vertrek om 13:00 uur aan de oostzijde (=stadzijde) van het station voor een rondje in westelijke richting over dijken en door bossen.

http://www.bikemap.net/nl/route/2536917 ... le_roadmap

Langs Oud-Orthen, een mooie brug over de Oude Dieze, de sloten van de Haverleij, het Engelermeer en de dijk aan de zuidkant van Vlijmen, Nieuwkuijk en Drunen via een stukje Drunense Duinen naar de Efteling. Terug langs Landgoed Huis ter Heide, de zuidkant van de Drunense Duinen, De IJzeren Man en de Vughtse Hei. Een rondje van 62,5 kilometer met voldoende mogelijkheden een stukje af te snijden om plaats te maken voor koffie met appelgebak.
Wat jammer nou, ik zal het rondje van 27 april, aan me voorbij moeten laten gaan...

Ben dan in Italië aan het fietsen! :lol:

Hopelijk lukt het me wel eind mei. Voor iedereen die wel kan... veel plezier!!

Raimundo
Het is nog ver weg en de positieve weersvoorspelling kan de plank volkomen misslaan maar ik verwacht wel mee te gaan komende zondag. Koffie, al dan niet met appeltaart, lijkt me overigens een goed idee.
Zondag 27 april ben ik er bij, lijkt me een mooi rondje. Tot dan, groeten, An Lambers
Ik wil ook graag eens mee fietsen, maar ergens aan de zuidzijde van de Drunense duinen afhaken om weer richting Tilburg te vertrekken. Tot zondag.

Grtz

Gerrit
Ik ben er bij morgen!
Yvonne
Wij laten verstek gaan, neefje logeert bij ons, en voor een 6-jarige is het rondje enigszins ambitieus. ;-)
Net terug van een geslaagd derde rondje 's-Hertogenbosch met een select gezelschap van in totaal 6 personen. Komt allen voor het vierde rondje 's-Hertogenbosch op 18 mei!
Ik ben op vakantie Bert dus ik kan er helaas niet bij zijn. Aangezien het vandaag ook echt slecht weer was, we hebben de heledag in de regen gefietst.