Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 27 April 5de Rondje IJsselvallei/Veluwezoom Deventer - Forum Wereldfietser

27 April 5de Rondje IJsselvallei/Veluwezoom Deventer

Ben & Ingrid zitten op de fiets ergens tussen Portugal en Nederland ze hebben me gevraagd hun rondje op het forum te zetten en te begeleiden.

Start om ; 10:00 uur station Deventer.
Afstand; 88 km.

De tocht gaat ri het noorden en zal gedeeltelijk langs de IJssel gaan.
Koffie stop doen we in overleg.

Ik kan de track mailen via PB.


Henk

kunst en fietswerk
Ik kan helaas niet van de partij zijn :( . Ga met de tocht van Ton mee offroad door de Achterhoek. Maar zou wel graag de track ontvangen om deze op een later tijd stip te rijden. Moet dan wel het gezelschap van de wereldfietsers missen. Maar kan maar op een plek tegelijk fietsen. En de vorige tocht van Ben & Ingrid was zo mooi dat ik deze ook graag een keer wil rijden. Veel plezier voor de mensen die wel mee gaan en mooi fiets weer gewenst. Dan hebben wij dat ook :D .

André
Zijn er liefhebbers voor dit rondje volgende week?

Henk

kunst en fietswerk
Hoi Henk,
ik zou weer heel graag mee willen maar wij vieren die dag de verjaardag, helaas. Ik hoop de volgende keer weer mee te kunnen.
Groeten,
Cathy
henkfietst52 schreef:Zijn er liefhebbers voor dit rondje volgende week?

Henk

kunst en fietswerk
Heb me aangemeld bij de offroad tocht dat weekend, ploeteren in het mulle zand met Ton c.s.
Daar zal ik misschien spijt van krijgen maar wil het toch proberen :wink:

Frank
Bij Gebrek aan belangstelling wil ik het rondje verzetten naar een nader te bepalen datum.

Henk

kunst en fietswerk
Is er al een andere datum voor deze tocht?

Gr. Bas
We zijn weer terug ! Nu maar even omschakelen van een Europese naar een lokale tocht.
We prikken maar eens een nieuwe datum:
zondag 25 mei as, vertreklokatie tijd etc ongewijzigd. De oorspronkelijke tocht wordt misschien nog wat aangepast.

Ben & Ingrid
De kopregel is hoop ik nu veranderd in 25 mei. Zo niet moderator ?