Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Crooked Hill; a bikepacking rollercoaster ride - Forum Wereldfietser

Crooked Hill; a bikepacking rollercoaster ride

Zoals beloofd het vervolg:

Bron
Mooi! Heb je dan ook tent, slaap- en kookspullen bij je in die rugzak en stuurtas?
Topper! Is dit nog steeds Noord-Holland of die route bij Zeist. Meende een stukje Schoorl te herkennen maar die zandvlakte ken ik dan weer niet.

Of het moet het illegale stuk zijn tussen Egmond aan Zee en Bergen aan Zee 8)
gerritdevries schreef:Mooi! Heb je dan ook tent, slaap- en kookspullen bij je in die rugzak en stuurtas?
Achter mijn zadel zit ook nog een rol. Daarin zitten mijn slaapzak, kleren en gereedschap/reservedelen. De rol aan mijn stuur bestaat uit matje, tent en regenpak. In mijn rugzakje zitten 2 camera's, wat kleding voor onderweg, eten en elektronica.
55er schreef:Topper! Is dit nog steeds Noord-Holland of die route bij Zeist. Meende een stukje Schoorl te herkennen maar die zandvlakte ken ik dan weer niet.

Of het moet het illegale stuk zijn tussen Egmond aan Zee en Bergen aan Zee 8)

Dank je. Het is echt allemaal Schoorl. Die desolate zandvlakte is het gevolg van de branden van de afgelopen jaren. Het gebied is onherkenbaar verminkt: grote stukken bos zijn compleet van de aardbodem verdwenen. Om triest van te worden...