Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen 8 juni 2014 - Forum Wereldfietser

rondje Groningen 8 juni 2014

Hallo,

Hopelijk is nog niet iedereen op vakantie en zijn er nog genoeg liefhebbers voor het maandelijkse rondje Groningen :D . Om 10:00 starten we bij het Peerd van Ome Loeks op station Groningen.

Tot dan!

Paul
Wij hebben gekozen voor de supersized versie van de tocht en gaan met het Pinksterweekend mee.
Hallo Paul, vermoedelijk bedoel je 8 juni en hierbij meld ik me aan. Is het een suggestie om in Westerwolde te gaan fietsen? Westerwolde is erg mooi in dit jaargetijde. Alleen de koffie tappunten zijn catastrofaal, maar ja, daar heeft niet iedereen last van. Groeten.
Goed punt Patria.
Ik heb de juiste datum even in de titel gezet.
Maakt de boodschap duidelijker.
Hallo Patria,

Het moest inderdaad 8 juni zijn, @moderator: bedankt voor de wijziging :D .
Rondje Westerwolde is dit weekend geen optie, ben bezig met verhuizen en dergelijke en dat komt nogal ongelegen:), waarschijnlijk kan het in juli wel. In juli zou het ook mogelijk moeten zijn om een rondje Hoogeveen te doen:)

Paul
Hallo,
Zondag ben ik ook van de partij.
Een rondje Groningen vind ik ook prima. Het belooft heel mooi weer te worden. Misschien een idee om dan een keer naar het noorden te fietsen met bv een koffiepauze in Lauwersoog of noordpolderzijl?
Frenk heeft in Frankrijk z'n eigen fietsrondje en is er dus niet bij.
Groet,
Margo
Hoi Margo,

Klinkt als een erg mooi rondje! Een mooie afstand bovendien bij prima weer! Ik zeg doen. :D
Dag allemaal,

Ik moet helaas verstek laten gaan i.v.m. een familieweekend.
Hoop er een volgende keer weer bij te zijn.
Ik wens jullie een fijne tocht en Paul sterkte met de verhuizing!

Jan
Beste mensen,
Wij zijn er deze keer niet bij, fietsen ergens anders, jammer jammer, veel gezelligheid toegewenst van Paulus en Co.
Hoi,
Ik weet nog niet zeker of ik erbij ben. Twijfel tussen mee met rondje Groningen of zelf een paar dagen de hort op met bepakking. Ik laat het jullie nog weten.
Groet, Petra.
Helaas, wij zijn dit keer niet bij rondje Groningen. Veel fietsplezier.
Hoi allen,
Heerlijk dit weer! Ik fiets ook mee.
Groet, Annelies
Hoi,
Ik weet inmiddels zeker dat ik er niet bij ben. aanstaande zondag.
Voor iedereen die wel gaat fietsen met Rondje Groningen: Veel plezier!!
Met het rondje van 13 juli ben ik er hopelijk weer bij.
Groet, Petra.
Een klein maar compact groepje, is niet erg, tot morgen! :D
Ik ga ook mee,
Jos
In totaal toch een groep van 7 man. Er fietste zelfs iemand uit Hoogeveen mee! In tegenstelling tot de voorspelling was er weinig zon, het regende en de koffie was zoals bekend van Noord Groningen, bagger. De ronde op het Hoge Land kan wel worden aanbevolen.

En voor de meerijders, ondanks dat ik veel zeur, mocht ik toch weer thuis komen.