Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee in Fokker70 van de KLM: niet in doos! - Forum Wereldfietser

Fiets mee in Fokker70 van de KLM: niet in doos!

De KLM verzoekt om bij een vlucht met een Fokker70 de fiets niet te verpakken in een doos, maar in plastic.
Zie: http://www.klm.com/travel/nl_nl/prepare ... dex.htm#p4
Dat deden wij toch al jaren Bert. :wink:
dik5 schreef:Dat deden wij toch al jaren Bert. :wink:
Pffffff....
dik5 schreef:Dat deden wij toch al jaren Bert. :wink:
Inderdaad, maar nu staat het expliciet op de site van de KLM :wink:
Merkwaardig, ik heb met mijn fiets in fietsdoos en al in een Fokker 70 van KLM Cityhopper van Paris Charles de Gaulle naar Schiphol gevlogen. De doos was van Air France en was 87 cm. hoog (te klein natuurlijk daar mijn zadel 110 cm hoog is).
Martin E. van Doornik schreef:Merkwaardig, ik heb met mijn fiets in fietsdoos en al in een Fokker 70 van KLM Cityhopper van Paris Charles de Gaulle naar Schiphol gevlogen. De doos was van Air France en was 87 cm. hoog (te klein natuurlijk daar mijn zadel 110 cm hoog is).
Wanneer was dat? De KLM verandert nog wel eens van regels!
bert sitters schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Merkwaardig, ik heb met mijn fiets in fietsdoos en al in een Fokker 70 van KLM Cityhopper van Paris Charles de Gaulle naar Schiphol gevlogen. De doos was van Air France en was 87 cm. hoog (te klein natuurlijk daar mijn zadel 110 cm hoog is).
Wanneer was dat? De KLM verandert nog wel eens van regels!
Het was 29 augustus 2002, idd. 12 jaar geleden.... :lol:
Martin E. van Doornik schreef:
bert sitters schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Merkwaardig, ik heb met mijn fiets in fietsdoos en al in een Fokker 70 van KLM Cityhopper van Paris Charles de Gaulle naar Schiphol gevlogen. De doos was van Air France en was 87 cm. hoog (te klein natuurlijk daar mijn zadel 110 cm hoog is).
Wanneer was dat? De KLM verandert nog wel eens van regels!
Het was 29 augustus 2002, idd. 12 jaar geleden.... :lol:
Ja bij de KLM kan informatie van een jaar terug al weer achterhaald zijn.
Maar in ieder geval een geruststelling dat de KLM nu zo duidelijk aangeeft dat je fiets niet meer in zo'n onding van een doos moet en waar je ook nog moet voor betalen.
bert sitters schreef:...dat je fiets niet meer in zo'n onding van een doos moet en waar je ook nog moet voor betalen.
Ik ben al die jaren, waar mijn fiets in een doos per vliegtuig heb vervoerd, tot nu toe altijd zeer tevreden. De Air France-fietsdoos kostte in 2002 € 5,34. Een schijntje tegenover de schade zónder fietsdoos. Ik heb sinds 1973 nu totaal 59 keer gevlogen met mijn fiets mee aan boord. Tot en met Russische toestellen aan toe.