Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2014, locatie is bekend! en data ook! - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2014, locatie is bekend! en data ook!

25 en 26 oktober is de jaarlijkse huttentrektocht gepland.

We gaan naar Boijl! Kampeerterrein Bekhofschans.
Beschrijving kampeerterrein:in het hart van het noorden ligt een van de oudste, en misschien wel het mooiste terrein van Nederland. De houtwallen in het stroomdal van de Linde en de Tjonger vormen een verrassend coulisselandschap.
Wij gaan dat mooie landschap mooi ervaren op de fiets!

Er zijn 2 hutten (4 persoons en 5 persoons), de hut kost €40,- per nacht, €10, p.p.p.n bij een volle hut. Er komen €15,- schoonmaakkosten bij als je kiest voor eindschoonmaak door beheerder. En €5,- per hut als je gebruikt maakt van kookspullen.

Daarnaast is natuurlijk volop de mogelijkheid om te kamperen.
Prijs:€7,50,- p.p.n en €15,- p.2.p.n
Douche: €0,50 ct

Vertrekpunt zaterdagochtend: station Steenwijk.
Je kunt je aanmelden bij marjanvaneeden apestaartje snelnet.net

Met name als je in een hut wilt graag tijdig melden, er is (maar) voor 9 personen plaats, bij meer aanmeldingen is evt. een caravan nog een mogelijkheid, die moet ik dan wel tijdig reserveren, vooralsnog heb ik 2 hutten gereserveerd.

Groet, Marjan

update 5 september:
Routes:
zaterdag: Start Station Steenwijk 10:00
knooppunt: 30-39-24-50-13-11-10-5-32-13-14 (mogelijkheid tot koffie, 21km gefietst) 10-5-32-36 (betere mogelijkheid tot koffie, zelfgemaakt overheerlijk appeltaart!, 33 km gefietst) 75-77-79-83-58-Centrum Wolvega, mogelijkheid tot boodschappen, AH en natuurwinkel - terug naar 58-56-62-95-93-91-40-38-28-30 Camping! we hebben 78.5 km op de teller!
Bij knooppunt 95 kun je ook naar -26-28-30 Camping! dan heb je 65.8 km op de teller en de mooie Tjongervallei gemist..
Zaterdag gaan we door de Weerribben, Lindevallei en Tjongervallei

http://www.planjeroute.nl/?RouteID=174465

zondag: Start camping 09:30, we hebben een uurtje extra geslapen :idea:
30-36-34-32-87-85-61-53-67-69-79-77-3-52-8-10-18-19-30 Station Steenwijk, we hebben dan 56.3 op de teller, vroeg genoeg bij station voor de thuisreis.
Zondag fietsen we door Drents-Friese Wold, de kale duinen van Appelscha, door Diever, via natuurgebieden Oosterzand en Westerzand naar Steenwijk.

http://www.planjeroute.nl/?RouteID=174466


De gpx routes zal ik via mail versturen zodra ik alle aanmeldingen heb.

13 september t/m 28 september ben ik op vakantie.
Pas na 28-09 lees ik mijn mail en deze site weer.
Hoi Marjan,

Ik ga graag mee! Hoe meld ik mij aan?

Groetjes,
Niki
Zonnewende schreef:Ik ga graag mee! Hoe meld ik mij aan?
Heu, via het mailadres dat in de voorlaatste alinea staat? ;)
:oops: hahaha!
Weer eens gereageerd zonder het onderwerp goed te lezen :oops:
Update!

Nog 2 plaatsen in een hut over!
1 hut is namelijk 5 persoons.

Mocht je toch graag meewillen en niet willen kamperen dan is er nog een caravan.
De caravan is 4 / 5 persoons, zelfde prijs als hut, er komen €5,- aan kosten per hut/caravan bij als er gebruik wordt gemaakt van kookspullen.




En dan kleine noot :idea:
:idea: De hutten zijn gereserveerd, mocht het stralend weer worden eind oktober, bedenk dan wel dat voor jou die plaats in de hut gereserveerd is, ga dan niet plotseling tentkamperen waardoor anderen hoger in de kosten komen.
Hoi Marjan,

Hierbij wil ik mij aanmelden voor jou Huttentocht door het Drents Friesewold.

P/s het mailadres is onjuist.

Groet de Raskampeerder.
Apenstaartje is @ en dan klopt het mailadres :-)

Leuk dat je meegaat! Je staat genoteerd en als raskampeerder ga je in tent neem ik aan?
De routes zijn gemaakt, ze staan bij het 1e bericht!

Nog 2 plaatsen in een hut vrij!
Routes zichtbaar dmv kaartje:
Route zaterdag:
http://www.planjeroute.nl/?RouteID=174465


Route zondag:
http://www.planjeroute.nl/?RouteID=174466
Ik wil de huttentrektocht nog even onder de aandacht brengen, er zijn nog 2 plaatsen vrij in een hut.




A.s zaterdag vertrek ik 2 weken op vakantie, een bevestiging van je deelname ontvang je na 28-09.
Ik fiets, vrijdag, de 24e, al richting Steenwijk vanaf Apeldoorn of Zwolle. Voor de nacht heb ik ‘onderdak’ gevonden bij camping De Mepperlerweg in Steenwijk, zie onderstaande web-link en adres.

http://www.demeppelerweg.nl/

Ronald van Vlijmen
Ina Hilberts
Meppelerweg 168
8331 DB Steenwijk
Tel: 0521-515772
Mob: 06-22399501
Email: info@demeppelerweg.nl

Camping De Mepperlerweg heeft een gezellige, verwarmde, droogzitruimte. De afstand camping / station is ± 5km.

Als je gebruik wilt maken van deze camping laat dit dan even via het forum of pb. weten. Dan kan ik Ronald en Ina informeren met hoeveel personen we komen.

Henk
Ik kom ook met de tent, en zal vrijdag al aansluiten.
Goed geregeld Henk, dan kom ik vrijdag ook al naar Steenwijk. Met mijn RV :D
En deze keer gewoon weer met de Gaucho.
Ik kom ook vrijdag al naar Steenwijk - wordt nog druk daar ;-)
De huttenplaatsen zijn bezet!
Met tent is nog plaats.

Groetjes, Marjan

Goeie actie Henk! Is een fijne camping!
Henk ik ben er ook vrijdag. Cilia
Hoi Henk, ook ik sluit vrijdag aan.
Annelies
Hoi Henk, ook ik ben vrijdag met mijn tentje in Meppel.

groetjes, Rikie
He, leuk, al die kampeerders op vrijdag!
Wim en ik komen zaterdagochtend met de auto naar de Meppelerweg en ook Hans en Saskia komen daar parkeren.

Ik heb contact gehad met het beheerdersechtpaar, we mogen de auto het weekend op de camping achterlaten.
Mochten meer mensen dit willen, laat me even weten, dan kan ik hen kort van te voren nog even laten weten hoeveel auto's er blijven staan.