Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Klevende magura HS33 remblokjes - Forum Wereldfietser

Klevende magura HS33 remblokjes

Kan iemand me helpen bij het volgende probleem? Op mijn Santos van 2009 staan Magura HS33 remmen. Als ik mijn rem inknijp blijft het blokje tegen mijn velg staan en komt niet terug. Andere zijde doet het prima. Kan ik dit oplossen door te ontluchten? Als ik de filmpjes bekijk kan er eigenlijk geen lucht inkomen als ik nergens een lek heb. Maar hoe komt het dan dat de andere kant het wel prima doet? Ik zou denken als ik ergens een lek heb zouden bijde zijden problemen moeten geven.Ik kan hierover ook niet direct info vinden op het net.

alvast bedankt,
Gr
kristien
Rotzooi bij de cilinder die het terugkeren verhindert. Cilinder schoonmaken + wat olie erop en hij doet het weer. Ontluchten is nergens voor nodig en heeft hier niets mee te maken.
Misschien heb je het al gelezen....
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... agura+hs33
Ik zat deze week met het zelfde probleem. Had al een afspraak met de fm gemaakt toen ik dit las.
Heb nu de remmen goed schoon gemaakt met heet water en afwasmiddel door middel van een tandenborstel. Alles weer goed afgesteld en nu klaar voor een proefrit.

Bedankt. André