Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam: zondag 21 september 2014 - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam: zondag 21 september 2014

Dag rRotterdamfietsersters,
iedereen weer terug van vakantie en nog voorzien van goede fietsbenen voor een rondje Rotterdam?

Is het een idee om eens een keer richting noorden te fietsen, zowat in de buurt van het tracé van de HSL? Geen idee of het daar leuk fietsen is, vanuit de trein ziet het er niet onaardig uit, al zijn er wel heel veel kassen die vergezichten in de weg staan. Ik heb me nog niet in fietspaden aldaar verdiept, trouwens.
Ergens anders gaan kijken kan natuurlijk ook, zoals bij echt mooi weer nog even naar zee om een blokje te zwemmen.

Zoals te doen gebruikelijk: verzamelen bij de Euromast om 12 uur.

Gepke.
Hoi Gepke e.a.

Richting Zoetermeer kun je leuk fietsen, prima fietspaden door het groen!

Ik zag deze oproep, misschien ook nog een leuke combi?

SCHIEDAM - In september kun je gratis meefietsen met een kunstroute door de stad. Er zijn nog twee rondes; eentje op 20 september en eentje op 21 september.

Chris Mudde fietst, tijdens de Open Atelierdagen, met belangstellenden langs kunstwerken en ateliers in de wijken Centrum, Oost en Nieuwland. Deze fietstocht eindigt met een bezoek aan de jaren ‘70 huiskamer van het project Hollandse Huiskamers. Deze fietsroute start zaterdag om 14.00 uur vanaf Hoogstraat 99A.

Ineke Hagen en fotograaf en wijkbewoner Sjef van Duin nemen fietsrers mee naar Schiedam Zuid. Niet alleen zullen ze stilstaan bij de kunstwerken uit de wijk, ook fietsen ze naar het Schreihuisje, waar sinds 8 mei 2014 een nieuw kunstwerk te zien is. Voor deze route meld je je zondagmiddag om 14.00 uur de Gerrit Verboonstraat (Kop van de Plantage).

Je eigen fiets meenemen is wel verplicht, deelname is gratis.