Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huisje huren voor wereldfietsers met Oud en Nieuw - Forum Wereldfietser

Huisje huren voor wereldfietsers met Oud en Nieuw

Alweer enige jaren geleden waren er initiatieven van wereldfietsers die rond Oud en Nieuw een huisje huurden om gezellig met wereldfietsers onder elkaar Oud en Nieuw door te brengen.

Bestaat er behoefte om dit idee weer eens op te pakken? Op Oudejaaravond lekker samen koken en daarna borrelen. Voor die tijd ruimte voor een wandeling en bij geschikt weer een leuke fietstocht. Niks moet, maar veel kan.
Ik denk aan een huisje niet al te ver van een station. Kan in Nederland, maar bijvoorbeeld ook in de Ardennen.

Wie heeft er belangstelling? Leuke ideeen zijn ook van harte welkom. Kan ook via een BP.
Vorig jaar hadden Henkk en Ton een weekend Veluwe georganiseerd rond oud en nieuw.
Vond ik erg geslaagd.
Eigenlijk hoop ik op weer zoiets. Hoewel het dit jaar dan wel een laaaang weekend wordt (oud valt op woensdag, nieuw op donderdag)

Desnoods wil ik wel mee organiseren.
leuk idee, moet helaas beide dagen werken.
Volgend jaar?
Erik v S schreef:Vorig jaar hadden Henkk en Ton een weekend Veluwe georganiseerd rond oud en nieuw.
Vond ik erg geslaagd.
Eigenlijk hoop ik op weer zoiets. Hoewel het dit jaar dan wel een laaaang weekend wordt (oud valt op woensdag, nieuw op donderdag)

Desnoods wil ik wel mee organiseren.
Als er belangstelling is voor een lang weekend, dan kunnen we er een lang weekend van maken. Vervolgens zondag met z'n allen naar de nieuwjaarsborrel van de Wereldfietser in Utrecht.
Lijkt me een heel leuk idee !
ijs en weder dienende ( of ijs en sneeuw ? ) ben ik van de partij :wink:
misschien ga ik ook wel mee. Moet ik wel weten wat het plan is, De Veluwe is wel mooi natuurlijk en niet ver van Utrecht vandaan,

Mario
supermario schreef:misschien ga ik ook wel mee. Moet ik wel weten wat het plan is, De Veluwe is wel mooi natuurlijk en niet ver van Utrecht vandaan,

Mario
Voordat ik een huis ga huren, wik ik wel weten of er belangstelling is.
Het plan zal vrij open zijn. We huren een huis. We regelen eten en drinken. Koken gezamenlijk. Voor de rest moet het zichzelf regelen: stukkie fietsen, stukkie lopen, off road. Vrijheid, blijheid, gezelligheid.