Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cycletours Fietsvakanties www.cycletours.nl stopt, .com niet - Forum Wereldfietser

Cycletours Fietsvakanties www.cycletours.nl stopt, .com niet

Via via heb ik gehoord dat Cycletours maandag met nieuws schijnt te komen. Het is allemaal nog onbevestigd.
Ik heb ook wat opgevangen op de wandelgangen. Iets te pril nog om er iets over te kunnen zeggen.
En waarom staat dat dan hier? Om te laten weten dat je iets weet?
Ik geef toe, het is kletspraat.
Gaan ze weer euh.....
Ave Gone schreef:Via via heb ik gehoord dat Cycletours maandag met nieuws schijnt te komen. Het is allemaal nog onbevestigd.
Robertjan schreef:Ik heb ook wat opgevangen op de wandelgangen. Iets te pril nog om er iets over te kunnen zeggen.
---
Eric op de Fiets schreef:Gaan ze weer euh.....

Zou je denken?....Echt!? Tis me toch wat he ... :lol:
Ja echt Wit, dat kun je jezelf toch niet bedenken hé. Niet te geloven zeg.
Maar mondje dicht tegen de onwetende massa he Eric want het is nog erg pril ...
Ik durf er niet eens aan te denken Wit, spirituele energie golven kennen geen grenzen of afstanden. Voor je het weet Wit, worden de energieen opgevangen en is het een publiek geheim wat dan geen geheim meer is. Tours én Cycle dat is waar het om draait...Daar ga je niet met de franse slag mee om Blan...euh...Wit.
O lala monsieur Eric, mijn toverbol geeft me net door dat aanstaande maandag er een sterke spirituele energie op komst is. Wit zal geen wit meer zijn. Zwart zal geen zwart meer zijn. Zij die hun pedalen laten draaien en hun ijzeren rossen bestijgen zullen aanstaande maandag het licht gaan zien. Das zeker geen franse slag das geen sinecure monsieur Eric. Zijt u er klaar voor?
Man en paard a.u.b. Of worden jullie soms betaald om digitaal tromgeroffel te veroorzaken?
Welke katholieke feestdag valt er op 1 november?
bert sitters schreef:Welke katholieke feestdag valt er op 1 november?
Mijn katholieke verleden is ver weggezakt en bij de paus heb ik me ook al lang laten uitschrijven maar niet getreurd we googlen het ff Bert. Vast een dag vol kosmische energie en mannen met paarden vergezeld van ijzeren rossen.

edit: Bert gevonden >>> http://nl.wikipedia.org/wiki/Allerheiligen
Zou Cycletours de verkeerde maand gepland hebben?
Ik zijt er volledig in gereedheid voor....Uwe hoogheid Wit.
Ik stel voor dat de blatende kudde vandaag nog de Cycletoursreis naar Nepal boekt en betaalt.
http://www.cycletours.nl/tibet/tibet/lh ... sreis.html
Nou weet ik het Bert! Leon is niet van zijn geloof gevallen, Robert Jan is niet te pril en Cycle Tours heeft zich niet vergist in de dag. Morgen 6 oktober is er heel oude barbaarse feestdag die stamt uit de tijd ver voor het Katholicisme - morgen is het Ouwe Wieven dag. De festiviteiten beginnen de avond van te voren al met oeroude rituelen. De prominente mannelijke dorpsbewoners verkondigen praatjes en de rest van de dorpsbewoners moeten voor het krieken van de dag uitzoeken wat echt en wat kletspraat is. Op deze manier probeerden de bewoners boze geesten te bezweren.
Maar een of andere te licht bevonden heks dreigt roet in het eten te gooien! Ze dreigt verbannen te worden naar koude oorden in een land ver ver weg.
Yep een mannelijke heks die morgen met het vliegtuig naar Tibet moet
......met Cycle tours of course....beeeeeeh! :wink:
Alle gekheid op een stokkie. Helaas vrees ik dat er minder goed nieuws te verwachten valt. Hoeveel wereldfietsers zijn hun eerste stappen naar fietsavonturen niet begonnen met Cycletours? Samen groente snijden onder de luifel op de camping met "snijwijn". Hoeveel relaties zijn ontstaan tijdens de groepsfietsvakanties van Cycletours?
De fietsslaapbus was destijds toch ideaal?
Op 2 november is het Allerzielen.
Abracadabra :twisted: