Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12 oktober - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12 oktober

A.s. zondag is weer de 2e zondag van.
Wie gaat er mee?
10 uur bij het Peerd.
Ik wil wel een route uitstippelen, aangepast aan weer, wind en regen.
Cilia
Sorry, ik laat verstek gaan :cry: , zaterdag komen meubels en ik heb zaterdagavond een verjaardag en ik denk niet dat ik daar heelhuids vandaan kom :)
Dag Fietsvrienden,

Na een lange en inspirerende vakantie lijkt het me leuk om weer eens van de partij te zijn.

Tot zondag bij het Peerd!

Jan
Hoi,
Ik doe ook mee!
Groet, Petra.
Helaas, ik heb logés en kan niet mee. Wens jullie een fijne fietstocht!

groetjes, Rikie
Hallo Groningse fietsers,
Een week geleden is mijn meniscus bijgeschaafd. Het was een mooie film daar in mijn knie. Ik hoop dus nog vele rondjes mee te fietsen, alleen a.s. zondag nog niet.
Ik wens jullie een mooie tocht.
groet Jos
waarom moet het om 10:00 en kan het niet om 10:30 of 11:00 beginnen, het rondjes is op dat tijdstip niet te halen met de Trein vanuit Amsterdam laat staan elders in Nederland :evil: :x :cry: :(
Ik sta op het punt een paar maanden in Bonn te gaan werken. Zondag zal ik wel bezig zijn mijn koffers te pakken. Jullie een fijn rondje gewenst.
Wim
Beste Silverfox, het rondje Groningen start al sinds jaar en dag om 10uur, en daar zijn wij Groningers heel content mee.
Het rondje Amsterdam is op woensdagavond 19uur, dat haalt een (werkende) Groninger ook nooit. Ieder "rondje" heeft zijn eigen "gewoonte".
Maar als er vanuit het Westen behoefte is om eens een keer gezellig met ons mee te fietsen willen we best voor een keer de tijd aanpassen, en een speciaal mooi rondje rijden. Cilia
... of kom gewoon gezellig een dagje eerder en maak er een weekendje Groningen van!
Groet, Petra.
Wij zijn om 10 uur aanwezig bij het Peerd. Tot dan.
Denk wel aan de vier mijl die zondag gelopen wordt.
Wim
Ik ben er ook.
Tot morgen.
Annelies
Het weer ziet er goed uit en lekker niet te veel wind. Dus heb ik een rondje richting het Noorden bedacht. Het Groningerland op.
Ik heb 2 Lariekoeken bij me (niet te verwarren met kletskoeken!). Bij de Ost-Frieslandgangers al bekend.
Dus noodrantsoen kunnen jullie thuis laten.
Vanwege de 4 mijl kunen we misschien (bij hoge uitzondring) beter niet bij het Peerd eindigen. Maar dat zien we morgen wel.
Lekker slapen allemaal en tot morgen. Cilia
We hadden een mooie dag en tocht. Naast de aanmelders waren Paulus en Co en Bert nog van de partij vandaag. Helaas voor Roel waren we net 3min weg toen hij om 10.10u bij het Peerd arriveerde, en hoorden we ook zijn tel oproepen niet.
Weer wat geleerd:altijd de telefoon nog een half uurtje op gehoorsafstand houden voor een eventuele laatkomer. en voor de laatkomer geldt dat het slim is om voor 10-en te bellen als je je niet hebt aangemeld op het Forum en onverhoopt wat later bent.
Het volgende rondje nemen we afscheid van Petra die dan voor 3maanden naar Australie vertrekt en vieren we haar verjaardag.
Als " kadootje" zal Rene een mooi rondje voor haar uitstippelen.
(is er nog ergens een kinderboerderij met kangeroo?)
Na afloop van het rondje zijn we bij Petra thuis uitgenodigd.

En dan hierbij op verzoek de route van vandaag in kp.
Vanaf NS 86-88-91 (Ruischerbrug)-90-94-55-56-bij 56 li- einde re over bruggetje-1ste li-einde li-einde re (bruggetje)-einde re (bruggetje)-in Stedum kn 62 oppakken-63-01-02 (in ons geval tussen 01 en 02 "uitstapje" naar loppersum voor koffie)-10-09-94-93-12-11-67-78-li-re (Knolweg)-einde li nr 51- ri16 (bij gemaal naar Zuidoever Boterdiep (komt uit bij kp15)-14-13-22-05-02-01-89 (= Gerrit Krolbrug)

Cilia
Als ik van Drachten naar Groningen rijd kom ik langs een weiland met kamelen. Die heb je in Australië toch ook?