Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje 's-Hertogenbosch (9): 30 november 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje 's-Hertogenbosch (9): 30 november 2014

Afbeelding


Beste Fietsers,


Een mede fietser uit een andere regio heeft ons Brabanders in het rondje 's-Hertogenbosch beoordeeld als de gezelligste Nederlanders. Graag willen wij jullie uitnodigen om je zintuigen te prikkelen.

We brengen je in een waan van geuren in kleurrijke bossen, karamel en chocolade.

De totale afstand: 59 Km

Route:
We benaderen het zuidoosten van 's-Hertogenbosch. Op verzoek van een aantal mede fietsers heb ik de route ingekort naar maximaal 60 km. Zo krijgt iedereen de gelegenheid om een keer met ons mee te fietsen.

GPS: (Groot deel zelf gereden)
9_DB_30nov.kml
9_DB_30nov.gpx

Als je nieuwsgierig bent geworden naar de karamel en de chocolade geur dan ben je van harte welkom in Noord Brabant.

We verwachten je op de volgende tijd en locatie:
Wanneer: Zo 30 nov 2014
Vertrek vanaf Station: 12:00
Waar: Station 's-Hertogenbosch (Onder de klok aan stad zijde.)


Groetjes,
Raoul
Een WereldFietser

In samenspraak wordt er gestopt.
Frank & Sandra: Noord Oost Veghel is 30 km in de route. De route is tandem vriendelijk. :)
veel plezier!
Bedankt voor het aanmaken van het GDB bestand.

Het GDB bestand heb ik ook maar even bij mij op de webserver gezet. Waardoor deze onafhankelijk wordt van dropbox.
9e Rondje Den Bosch 59km 30-11-2014.gdb
Michel,

Fijn dat je erbij kunt zijn.

Gr,
Raoul
rhuizen schreef:Frank & Sandra: Noord Oost Veghel is 30 km in de route. De route is tandem vriendelijk. :)
Da's aardig van je. 60 Km halen zelfs wij wel. Schroom niet om ook onverharde bospaden in je route op te nemen, we komen er doorheen. 30 november is nog ver weg maar we zetten 'm in de agenda.

Frank
He Frank,

Bedankt voor je sportieve reactie. In deze route komen ook onverharde bospaden op ons pad.

Groetjes,
Raoul
Leuk rondje - helaas voor mij nog net even te ver. Wie weet een volgende keer.
Even omhoog zodat dit draadje weer wat aandacht krijgt. :P
Het weer zondag lijkt prima. Op voorwaarde dat ik weer lucht krijg fiets ik mee. Heb je al bedacht waar je wil lunchen?
Een mooie lunch locatie is misschien de Kilsdonkse Molen. http://www.kilsdonksemolen.nl/

Dat ligt net ten noorden van het industrieterrein van Veghel, dus een kleine maar mooie routewijziging. :)

Kan er zelf niet bij zijn, andere fietsmeeting. Misschien een andere keer.
Hoi,

Voor de lunch is er niks georganiseerd. Zo als ik aangeef kan dat in samenspraak geregeld worden.

De route had ik zo gemaakt om door wat bosgebied te gaan.
Zoals Wijboschbroek

In Berlicum zijn er ook eet mogelijkheden. Dit is alleen 10km in de route.

Als er nog meer suggesties zijn, dan zie ik ze graag voorbij komen.

Gr
Raoul
Gezellig,

Ik ga zondag ook mee.

Kasia
Super.

Volgens windfinder schijnt morgen de zon. En is het tussen de 3 & 5 graden.

Zie je morgen.
De door mij geplaatste link hierboven werkt niet juist. Dus vandaar dat ik hem verwijderd heb.

Sorry voor het ongemak, zie jullie morgen.

Raimundo
Raimundo schreef:De door mij geplaatste link hierboven werkt niet juist. Dus vandaar dat ik hem verwijderd heb.

Sorry voor het ongemak, zie jullie morgen.
Raimundo,

Er is geen ongemak heh.
Dit is bij mij algemeen bekend bij het gebruik van Dropbox. Zodoende heb ik het bestand later nog eens gepubliceerd.

Linkje:
9e Rondje Den Bosch 59km 30-11-2014.gdb


Tot zo,
Raoul