Additionally, paste this code immediately after the opening tag: groene weg naar middellandse zee 2015 - Forum Wereldfietser

groene weg naar middellandse zee 2015

We willen van Maastricht naar Avignon fietsen over de groene weg. met een stuk of 10 reisgenoten. Dan kunnen een busje huren voor bagagevervoer en voor het fietsvervoer terug naar NL

Onderweg kamperen
Af en toe vragen we een deelnemer om een etappe de bus te rijden

juni/juli 2015
1000 km recreatief/sportief

Liefhebbers kunnen nog een dagje naar de Mont Ventoux!
Beste groene route fietsers,
Toevallig heb ik het zelfde idee als jullie, om reisgenoten te zoeken om de gezamenlijk de Groene Wegen te gaan fietsen, met een huur busje eventueel een kok/chauffeur mee. Ik ben net begonnen om mensen te zoeken en hier voor te vragen.
Dus jullie oproep komt op het juiste moment en als het mogelijkheid is aansluiten bij jullie initiatief.
Graag kom ik met jullie in contact. Ik hoor graag van.

Joke
Waarom een busje voor bagage vervoer?

Mario
Leuke route Joke en Michiel, in vorige jaren kon je met de Cycletours bus terug naar Nederland. Helaas is deze dienst er niet meer.
Beste Mario,
Prima om met bagage te fietsen, alleen is het vaak moeilijk om een groepje mensen te vinden die dat willen.
Maar ik sta hier ook zeker voor open.

Vr, gr. Joke
! mei 2015 ga ik met vervroegd pensioen en heb dan veel zin om een lang stuk te fietsen. Zonder bagage lijkt me heerlijk.
Hoor graag meer Aike
Eric op de Fiets schreef:Leuke route Joke en Michiel, in vorige jaren kon je met de Cycletours bus terug naar Nederland. Helaas is deze dienst er niet meer.
Corrrectie; mogelijk rijden er weer bussen. http://www.fietsvakantiewinkel.nl/fietsbus
Als de vakantiebus terug rijdt heb ik eventueel ook interesse. Zie het niet zitten om met een busje mee te rijden.
Aike1952 schreef:! mei 2015 ga ik met vervroegd pensioen en heb dan veel zin om een lang stuk te fietsen. Zonder bagage lijkt me heerlijk.
Hoor graag meer Aike
Beste Aike, we fietsen zo'n 60 km per dag, maar hier en daar is het wel geaccidenteerd, maar als het een keer te zwaar is kun een (gedeele) met het busje (mee)rijden?

Voor verdere info: Neem contact op met: michiel.snijders@versatel.nl
Joke55 schreef:Beste groene route fietsers,
Toevallig heb ik het zelfde idee als jullie, om reisgenoten te zoeken om de gezamenlijk de Groene Wegen te gaan fietsen, met een huur busje eventueel een kok/chauffeur mee. Ik ben net begonnen om mensen te zoeken en hier voor te vragen.
Dus jullie oproep komt op het juiste moment en als het mogelijkheid is aansluiten bij jullie initiatief.
Graag kom ik met jullie in contact. Ik hoor graag van.

Joke
Goed te horen dat je ook geïnteresseerd bent
Stuur me en e mail dan kunnen we de koppen bijj elkaar steken. Inclusief mijn vrouw en ik zijn we tot nu met een stuk of 6 mogelijke deelnemers.

Mel me op: michiel.snijders@versatel.nl
Eric op de Fiets schreef:Leuke route Joke en Michiel, in vorige jaren kon je met de Cycletours bus terug naar Nederland. Helaas is deze dienst er niet meer.
klopt, maar doe je mee?

Mil me ajb:michiel.snijders@versatel.nl
supermario schreef:Waarom een busje voor bagage vervoer?

Mario
Wat dacht je?
michiel12345 schreef:
Eric op de Fiets schreef:Leuke route Joke en Michiel, in vorige jaren kon je met de Cycletours bus terug naar Nederland. Helaas is deze dienst er niet meer.
klopt, maar doe je mee?

Mil me ajb:michiel.snijders@versatel.nl
Ik heb de route in 2013 gefietst, komend jaar gaan we een andere route fietsen. Nog geen idee welke, waar en wanneer.
Veel plezier.
Eric
michiel12345 schreef:
Joke55 schreef:Beste groene route fietsers,
Toevallig heb ik het zelfde idee als jullie, om reisgenoten te zoeken om de gezamenlijk de Groene Wegen te gaan fietsen, met een huur busje eventueel een kok/chauffeur mee. Ik ben net begonnen om mensen te zoeken en hier voor te vragen.
Dus jullie oproep komt op het juiste moment en als het mogelijkheid is aansluiten bij jullie initiatief.
Graag kom ik met jullie in contact. Ik hoor graag van.

Joke
Goed te horen dat je ook geïnteresseerd bent
Stuur me en e mail dan kunnen we de koppen bijj elkaar steken. Inclusief mijn vrouw en ik zijn we tot nu met een stuk of 6 mogelijke deelnemers.

Mel me op: michiel.snijders@versatel.nl
als je een chauffeur weet voor de bus houd ik me aanbevolen!

gr,

Michiel
michiel12345 schreef:
Joke55 schreef:Beste groene route fietsers,
Toevallig heb ik het zelfde idee als jullie, om reisgenoten te zoeken om de gezamenlijk de Groene Wegen te gaan fietsen, met een huur busje eventueel een kok/chauffeur mee. Ik ben net begonnen om mensen te zoeken en hier voor te vragen.
Dus jullie oproep komt op het juiste moment en als het mogelijkheid is aansluiten bij jullie initiatief.
Graag kom ik met jullie in contact. Ik hoor graag van.

Joke
Goed te horen dat je ook geïnteresseerd bent
Stuur me en e mail dan kunnen we de koppen bijj elkaar steken. Inclusief mijn vrouw en ik zijn we tot nu met een stuk of 6 mogelijke deelnemers.

Mel me op: michiel.snijders@versatel.nl
als je een chauffeur weet voor de bus houd ik me aanbevolen!

gr,

Michiel
als iemand nog interesse heeft om mee te doen,of heb je vrsgen?

michiel.snijders@versatel.nl
:|
Beste mensen
Wat betreft het project "fietsen naar de Middellandes Zee" wil ik eind januari de beslissing nemen om er wel of niet meet door te gaan.

Als je nog serieuze belangstelling hebt verneem ik dat graag op : michiel.snijders@versatel.nl
Antonio Pels schreef:Als de vakantiebus terug rijdt heb ik eventueel ook interesse. Zie het niet zitten om met een busje mee te rijden.
vermoedelijk gaat er komende zomer een fietsbus naar Avignon en Arles, dus mogelijk kun je met de fietsbus mee terug

gr,


Micihel.snijders@versatel.nl
In één van de berichtjes wordt gesteld dat de fietsbus van cycletours niet meer bestaat... Dat blijkt toch niet helemaal te kloppen. Via de "Fiets vakantie winkel" kun je nog altijd een enkeltje of retourtje per fietsbus boeken. Ook naar of van Zuid Frankrijk...
Michel04 schreef:In één van de berichtjes wordt gesteld dat de fietsbus van cycletours niet meer bestaat... Dat blijkt toch niet helemaal te kloppen. Via de "Fiets vakantie winkel" kun je nog altijd een enkeltje of retourtje per fietsbus boeken. Ook naar of van Zuid Frankrijk...
Dat klopt Michel, je kunt de oude berichten op het forum niet (meer) aanpassen. Ik heb later in het draadje een bericht gepost dat de fietsbussen weer gaan rijden. Inmiddels is inderdaad duidelijk geworden dat je de fietsbussen van Juijn (*)via de fietsvakantiewinkel kunt boeken. Zo kun je dan de erg mooie Groene Route fietsen naar de Middelandse zee en comfortabel in de nacht met de fietsbus vanuit Arles terug naar Nederland. Mijn tip, fiets dan vanuit Maastricht naar huis. Dan kom je lekker uitgefietst thuis en heb je weer van een mooi stukje Nederland genoten.

Meer info op http://www.fietsvakantiewinkel.nl/fietsbus

(*)Cycletours maakte ook gebruik van de bus met fietsaanhanger diensten van Juijn.