Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotturdam de 25e? - Forum Wereldfietser

Rondje Rotturdam de 25e?

Gaat het door bij ontstentenis der dames?
We willen immers niet dat men zich verveelt in Haarlem. 8)
Rondje Rotterdam is de derde zondag van de maand Marco, volgens mij is dat de aanstaande zondag al, de 18e.
En wat mij betreft wordt er gefietst, per traditie om 12 uur vanaf de Euromast!

Bestemming valt nog te bepalen. Een mogelijkheid is de Maasvlakte waar op dit moment een gigant van een schip (met een naam met een 'vlekje': Pieter Schelte) is afgemeerd. Niettemin interessant om eens poolshoogte te gaan nemen, maar afhankelijk van weer en wind mag het ook een andere richting uitgaan.

Tot zondag,

Jaap
Haarlem beraadt zich nog even...moet nog bijkomen van de storm van afgelopen weekend :D is de Maasvlakte niet erg ver?
Ik was een week te laat; het blijkt dat het de rondjes de derde zondag van de maand wezen en ik dacht de laatste zondag van de maand. Dus het is vandaag dus morgen.
Ziet allen hier:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=24185

De Maasvlakte is inderdaad belachelijk ver weg sinds ze dat stuk er aan geplakt hebben. Ik zat over de 90 km de laatste keer dat ik er was. Je kan vandaar met de ferry naar De Hoek dus het is wel een LEUK stukje.